|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee hoor, alleen maar SUFFOCATION [Dit bericht is gewijzigd door Zodiac op 01-06-2004 15:14] This is Zodiac speaking... |
|
Heb je dan nog een examen..? Wtf Wij hebben misschien alleen diploma-uitreiking nounounou wat er-g Masturbation is not the same. |
|
heb vrijdags inzage van tentamens, ook een ramp dat ik deze mis |
|
quote: ach deze keer geen kotsend persoon in je tent |
|
quote: wel een vooruitgang: van kotsend persoon naar mijn vriendin |
|
Ik hoop het wel voor je, anders is er iets goed mis |
|
Eh heren, niet zo slowchatten gaarne. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: hoe ga jij eigenlijk er naar toe? |
|
Het huidige plan is om de dag voor graspop naar Turnhout te fietsen, blijven maffen bij een maat van me en dan die ochtend naar Dessel gereden worden door zijn ouders. iig niet meer die KUT (dure!) busreis. |
|
quote: beter ik ga met Martijn mee, die rijdt met z'n viertjes gezellig op reis |
|
Mooi! Zie je daar [/slowchat] |
|
quote: zekers |
|
Grmbl nu al chaos geregel.. |
|
quote: Nö alleen maar Iced Earth, After Forever en Exodus Ik heb die dag ook nog college en volgens mij ook nog een afsluitende presentatie, maar ik zorg wel dat ik daaronderuit kom |
|
En 2 examenfeesten en een zwemdag-iets, kwam ik net achter Naja, ken je prioriteiten Masturbation is not the same. |
|
quote:Nu al?! Hmmm, dan doe ik toch iets verkeerd.. ik ben er nog niet eens mee begonnen. Zal straks wel weer een lekkere chaos worden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Maar m'n examen is om 14:00, en als ik daarna meteen doorga haal ik de avondprogrammatie waarschijnlijk nog... Hoop ik. Het wordt dan wel tentje opzetten in 't donker, maar goed. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Te koop aangeboden: 2 kaartjes graspop. 90euro p/s. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: tis tegen dan tot 22.30 klaar buiten...da lukt wel Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: ze zijn toch nog niet uitverkocht? Of kan je plots niet gaan? *ocharme* Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Vrijkaartjes enzo Vandaar dat ik ze nu verkoop. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:Ik neem ze over voor de originele vrijkaartjes-prijs 0 euro was 't he? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-06-2004 12:19] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nee, de vrijkaartjes hou ik zelf (zit backstagepas bij muhahaha). De reguliere kaartjes(3 dagen+parkingticket+campingplaats) mag je wel kopen. Liefst 90 euro p/s, en anders iets in die buurt. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |