|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
domme, ik ga niet meer. maar ga wel zorgen om vooral Priest en wat anderen ergens anders te zien.. ACRock ofzo! wel weer KUT dan de 24e.. de KsE show in Utrecht en The DEPlan show in Eindhoven op de zelfde dag... |
|
quote:e...wewewee WAAAT!?? 24 juni TDEP Eindhoven??? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hell yeah GP2004 Iced Earth, wilde eigenlijk naar 013 gaan maar ging toen helaas niet door, maar nu alsnog verder ook benieuwd malevolent creation grtszz |
|
hopelijk trapt mijn vader er in dat ik die maandag 'vrij' heb van school, ik ga Priest mooi niet missen! |
|
school? wasda? |
|
geen idee, ik heb namelijk nog vakantie. |
|
Kaarten zijn nog gewoon beschikbaar toch? Anders word het weer moeilijk doen met ebay en andere crapzooi... I am the 1%. |
|
ja, volgens mij zijn er nog wel kaarten... |
|
quote: ik gaf hier live precies dezelfde stotterreactie! |
|
Er zijn zeker nog kaarten te verkrijgen. And that's what evil does: forcing us all down dark pathways we otherwise would not have trod. [Dara Rael] |
|
Het tijdschema staat nu op de site. Over 't algemeen wel leuke indeling, maar er zijn helaas toch wel een paar goeje bands die tegelijk spelen: Dimmu Borgir / Hatebreed Morbid Angel / Discipline Dying Fetus / Killswitch Engage Malevolent Creation / Shadows Fall Anthrax / Blood for Blood ... maar ik denk toch dat ik in al deze gevallen voor de metalband kies |
|
link voor het tijdschema: http://www.graspop.be/pages/kalender_tijd.php |
|
HEUY!!!! Bierschema....TJOKKEFOLL Wel een paar goede bandjes kijken natuurlijk met mijn vriendin |
|
TJOKKEFOLL ik niet begrijp |
|
HEUY!!!! Drink een paar pilsjes en jij begrijp |
|
Tjokkefooooollllll!!! |
|
quote: ja als't goed is wel! en 2 july in Den Haag |
|
[quote]Op 16 mei 2004 1:29 schreef MetalTuupLimburg het volgende: Morbid Angel / Discipline Dying Fetus / Killswitch Engage Malevolent Creation / Shadows Fall Ja, dit zijn idd erg moeilijke keuzes Action in DC komt ook!!! |
|
Ik denk dat ik morgen maar eens mijn kaartje ga halen.... Zal wel niet zo'n storm lopen, maar toch wil ik hem alvast in huis hebben staan. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Action in DC op graspop? niets tegen deze band, maar het is een COVER band. ik vind dat het niet echt thuishoort op een festival als deze, tenminste niet op een serieus podium en aangezien graspop geen party stage heeft... |
|
3 jaar geleden stonden ze er ook. Mij maakt het niet uit |
|
Jezus wie zet een wereldband als Evergrey nu als opener en ik wist niet dat Ignite kwam. Ignite is geweldig! |
|
quote: ja Joost, je zal vroeg op moeten staan vind het ook wel schandalig vroeg eigenlijk... |
|
tsss zoveel goede bands en dan lopen zeuren over AF |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |