|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
NOG 2 weken en 1 nachtje slapen!!!! hehehehe dan is t zo ver Wij gaan wss ook heel vroeg weg, vorig jaar stonden we 3 uur of wel meer.. weet t nie meer pcies in de rij Echt ziekelijk.. dit jaar wat beter aanpakken LAI LAI HEI |
|
quote: zijn we ook van plan, want da was echt nie te doen vorig jaar...moeten ze maar niet elk zakje uithalen en ondersteboven kieperen Maar ik heb zo een sterk vermoeden dat de organisatie ook wel zal geleerd zijn, want voor hen was dat ook geen pretje. Ma soit, heb er superveel zin in Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Skitzoid Kitten en ik waren van plan rond 7 uur aan te rijden.. |
|
quote: wij rond 09.00 denk ik, tegen 11.00 zijn we er als alles goed gaat. Anders zitten we in de spits op de ring van Antwerpen en dat is zooooo irritant Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
slipknot word een potje zuipen! beter dan met eieren smijten http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: quote:Ik zei ook niet dat Faithless op Graspop thuis hoort, maar damn.. om nou eieren te gaan gooien. Lekker kortzichtig (ja, ook voor Slipknot)... quote:Heb jij vroeger nooit met een schoolbus gereist? Was inderdaad een enorme rij; ik heb van mensen gehoord die meer dan vier uur in de rij stonden.. en wij waren binnen een kwartier binnen. Gewoon weten waar je moet wezen [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 10-06-2004 15:53] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Wij gaan emt de auto en vertrekken rond 04:00. Lekker rustig op de weg nog en daarna lekker in het gras tree halve liters opzuipen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Nee zat op vrije school, wij hadden geen schoolbus hehe Nou wij moeten 3kwartier rijden ongeveer, denk dat we wel om half 8 vertrekken ofzo.. ik wil echt niet nog s zo tering lang in de rij staan. LAI LAI HEI |
|
quote: er zijn nog steeds combikaarten te verkrijgen,je moet alleen weten waar You will beg me to kill you!!! |
|
quote:Ticketservice bijvoorbeeld I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: onder andere.Of cd winkels You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Waar dan? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Op dezelfde plaats als iedere massale rij I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Musicmania ook normaal gezien. Vorig jaar ben ik ook maar 2 dagen op voorhand mijn kaart gaan halen. Die hebben altijd wel stapeltje kaarten liggen. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: wij waren bij die ongelukkigen en daar nog eens bij dat onze drankvoorraad heel snel slonk. Tja, wat doet e mens als ie 4 uur moet aanschuiven? Pintjes drinken natuurlijk (en wodka-redbull!!), tegen dat we binnen waren, was onze bagage wel een stuk lichter Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Klinkt bekend ja, was al half lam toen die kuttent eindelijk eens stond. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik begin er ook zin in te krijgen. Wij waren er vorig jaar vroeg bij en op een half uurtje binnen of zo. Dit zoek ik dit jaar te herhalen... |
|
vorig jaar met georganiseerde busreis ernaar toe geweest, daardoor veel te laat aangekomen. dit jaar met eigen auto, dus dat gaan we nu wel beter doen |
|
gewoon een dag te vroeg gaan.De streek onveilig maken You will beg me to kill you!!! |
|
vorig jaar was ook het plan vroeg te vertrekken, maar Katarina had autopech (sleutel in contact afgebroken)en dus heb ik haar geholpen met oplossing te zoeken en haar wat rondgereden. Op goede hoop dat alles dit jaar vlot verloopt Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Voor mensen die nog geen 3dagen kaart hebben, er zijn er nog 1000. Red de fietsen de winter door. |
|
quote:Bron? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Postkantoor. Red de fietsen de winter door. |
|
Ik heb er zin innnnnnnn |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |