|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben gepakt... aftellen... :D |
|
quote: Ik vond het ook al zo raar... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Grmlbmblbl... kutgraspoporganisatie I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
vertel zzz |
|
Eh, redactionele ellende Iets met geen perskaarten enzo I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
beetje jammer zzz |
|
Ja, vooral als je een interview moet doen is dat zwaar kut. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
erg jammer dat dat gerucht van enslaved enzo (stond op flyers en in de aarsch enzo...) dus niet waar is Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb echt zin in Iced Earth... Tim "ripper" Owens HEERSCHT!!!! Van mij mag hij de set van Priest ook voor zijn rekening nemen!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Hey, da's morgen al ik ben eens benieuwd of ze ook genoeg oudere nummers gaan doen, vooral die uithalen in "Dracula" wil ik nu wel eens horen Maarreh, Priest gaat ook heersen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Tja, als ze maar niet van die kut nummers spelen. Enne, ik kan er niets aan doen maar ik vindt Ripper beter dan Halford. (zeker live) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hmmm... MORGEN!!!!!!!! Ik baal misschien wel... Als mijn school gaat kloten over maandag... Anders kom ik gewoon te laat op mijn toets... En dan ruzie met ouders... Who cares anyway??? FREEZE |
|
Ik moet mijn tas nog pakken, zal daar zo eens aan beginnen. Momenteel is mijn kamer een afgestreepte checklist van "ik heb alles wat mee moet", randomly verdeeld over alle hoeken, banken, een bed en de koelkast . |
|
Raaaggghhhhhh!!! Morgen is het eindelijk zover !! Zuipen !!! |
|
Tas is gepakt, ik hoop dat ik alles heb. Morgen ff langs de supermarkt rijden om bier en eten inteslaan. Heb er zin in! |
|
Bier heb ik al. Grafenwalder halve liter blikken en een treetje Hertog Jan. Wordt goed toeven op Graspop. Hopelijk zijn de hamburgers weer net zo lekker als vorig jaar. |
|
Zo, 24grolsch en 12 jupiler. En nog geld voo rmeer I am the 1%. |
|
yo morgen is het dan zover!@! |
|
Ghoulliette gaat dus ook....hmmmm |
|
ja ghoulliette gaat zeker, propedeuse gehaalt vandaag dus ga helemaal los, woei@!!! (even blij topic zoeken) |
|
Morgen begint de driedaags zuipen en bands kijken......... [ www.deluzion.nl ] |
|
quote:Gefeli, als je een rare kerel met een destruction shirt of een vader shirt ziet lopen en hij ziet eruit als ik kan die je nog wel eens een biertje aan gaan bieden! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
oe bier.... |
|
quote: *gaat dezelfde shirts aantrekken* [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 24-06-2004 23:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |