|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2 laptops is dan ook weer overdreven... |
|
Ik koop express alles op het laatste moment, anders is het op voor het ook maar begint. Red de fietsen de winter door. |
|
quote:Borgia, waarschuw jij Peter alvast even? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ehm, wrschnlk typiskt dat ik dat vraag, maar wat eten jullie allemaal in die 4 dgn? Wat kun je nou helemaal fatsoenlijk bewaren etc..? Ik bedoel, savonds kun je wel een pizza ofzo gaan kopen bij die kraampjes.. ? Oh, ontbijt geloof ik ook trouwens :-o Nou ik erover nadenk.. Vorig jaar was een soort ontbijttent? Maar goed, wat doen jullie allemaal? [edit] Btw, @Chelman: Je hebt Anathema toch..? [Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 13-06-2004 15:52] Masturbation is not the same. |
|
Ik ga niet met eten lopen zeulen hoor. Ik koop t wel allemaal daarzo. Neem wel wat blikjes bier mee. |
|
quote: ik samen met vriendin vervoer wordt waarschijnlijk trein bij gebrek aan rijbewijs of medereizigers edit: ik kom uit westerhaar natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 13-06-2004 16:55] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Hey Twan, zetten wij de tenten bij elkaar op G.? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat is eh vrij veel.. |
|
eurm, idd ja. het enige wat ik meeneem is slaapspul, bier, kleren en that's it. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik neem dat ook mee plus campingsetje, oploskoffie, water, een fles Glenlivet en eten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Daar gaan mensen tegen het raam geperst worden in mijn auto I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hey Gunther, mail uw gsm nummer eens door Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Eens kijken Tent Luchtbed Kleding Fototoestel Krentenbollen Blikjes bier en frisdrank Kussen Slaapzak |
|
quote: Daar ben ik dus allemaal te tam voor he... Voor eten wil ik eventueel nog een efforke doen (het Graspopeten is niet al te fantastisch), maar om nu met veel ruimte-innemende spullen te gaan lopen sleuren... Br! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Luchtbed en kussen is mooi opvouwbaar en wordt allemaal in 1 tas gepropt.. Als ik zolang geen slaap heb gehad dan ben ik niet te genieten, dus toch maar meenemen hehe. |
|
Ik hoop dat we genoeg tenten hebben, en genoeg bier. Red de fietsen de winter door. |
|
quote:Kom er vooral bij staan zou ik zeggen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik hoop dat m'n tent niet is aangetast door schimmel, en dat het niet regent, want dat kan ze niet aan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hahaha de mijne ook niet, heb net een nieuwe bij de blokker gekocht.. echt zo'n mooi weer tent |
|
Blijft hier wel bij: Tent Rugzakje kleding Bier Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Ik zou op z'n minst ook nog je slaapzak meenemen Oh en ik hoop dat ik je niet tegenkom aangezien je geen tandenborstel bij je hebt I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Slaapspul? Heb je dat nodig dan??? Bier is altijd goed... en kleren? Hmmm... als het mooi weer is niet Wie zorgt voor de tent?!!! FREEZE |
|
Naja, 4dgn oud brood is niet te vreten, dus dat wordt pakken koekjes meeslepen :'D Oh en een slaapzak Masturbation is not the same. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |