|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Woooeh Dan wordt t helemaal makkelijk Koekjes Masturbation is not the same. |
|
quote:We hebben besloten haar zoërg dronken te voeren dat we haar mijn telefoonnummer geven en zeggen dat het peter's nummer is en dat ze dan niet meer ziet dat ik peter niet ben omdat ze zoveel gedronken heeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Je wilt platjes? |
|
quote:Nee alleen cifilus en aids. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gaat er trouwens iemand op vrijdagavond/zaterdag naar Graspop ipv vrijdagmorgen/middag? En is er dan nog iemand die dan een plaatsje vrij heeft in de auto? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
mensen gaan me kidnappen; ik moet dus schijnbaar mee; Alco in een kilt op graspop; fasten your seatbelts! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Village people beware? Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
quote: certain females should, pitfiends as well Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Traditioneel? |
|
Ik ga niet kunnen komen...moet werken Graspop bijwonen is helaas nog geen alibi...boehoeh oe Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: jij? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Heb er zin aan Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: Ik weet dat roel van helden vrijdag later gaat ivm school, bel hem anders eens |
|
'es zien:-Tent -slaapzak -Kussen -kledij -zeep,tandpasta,tandenborstel,washandjes en handdoeken -bier -Geld That's it.Ik ga niet lopen zuilen met allerlei onnodige zaken zoals barbeque spullen.Voedsel genoeg te verkrijgen op het festival zelf You will beg me to kill you!!! |
|
enne kaartje? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Haha ja ook handig om mee te nemen.. |
|
quote:Toch wel? FREEZE |
|
quote: Ik wil niet tussen het braaksel gaan liggin hoor. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
ik moet nog een 1p luchtbed kopen! heb er zin an |
|
quote: Ik heb anders nog zat plek op mijn luchtbedje voor je... |
|
Waarom geen 2- is veel gezelliger. Bazzio Attacks!!! |
|
je mag wel mijn luchtbed opblazen.. is dat ook goed? |
|
quote: die heb ik dus, dat is echt een rotklus om op te blazen. |
|
quote: Daar komt dat gezellige weer in beeld, die kan dan blazen. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |