|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad, gruwelijk irritant. Maar gelukkig was dat alleen de eerste dag. Ik vond het nog veel irritanter dat die rij zo lang was voor de wasbak, als ik mijn tent uitkwam kon ik bijna meteen in de rij aansluiten. En mijn tandenborstel was vergaan, zodat ik het gevoel had gekregen dat er haar op mijn tanden was gegroeid bij thuiskomst. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja, ditto. |
|
klinkt gezellig allemaal, k heb er toch absoluut geen spijt van dat ik naar Bang Your Head ben gegaan in plaats van naar Graspop wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Was weer geweldig! Heb weer ontzettend gelachen om Biff, wat hadden die een geweldig optreden "ah, shit I just torned the setlist. well fuck the setlist" |
|
Slipknot was de band van het festival Mijn God wat een geweldige liveband! jammer dat ze maskers op hebben, omdat ze niet kunnen spelen. |
|
Therion, My Dying Bride, In Extremo waren voor mij de hoogtepunten... |
|
"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ben ik dan echt de enige die het hele gedoe een beetje een teleurstelling vond? Maar 'k heb toch mooi een stel HC bandjes kunnen meepikken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: HOHOHOO!!! ASPHYX!! BEWAAR DIE RUST GODVERDOMME!! |
|
Ben helaas alleen Zaterdag geweest. Anthrax, Queensryche, Morbid Angel en MDB waren gaaf. Motorhead minder dan voorheen. Scarve was helaas een grote brei van geluid. Slipknot dan, ze kunnen best spelen maar het blijft kutmuziek. Het bier en de Kebab waren oke, maar al met al een beetje teleurstellende dag. Cradle en Cooper niet eens meer de moeite voor genomen. Zm'ers snel voorbij zien komen; Heiden??? Een aantal van het groepje Ouwe. Bazzio Attacks!!! |
|
haha heb me kapot gelachen om ruud (->testement) bij de zuiptent vannacht die stond headbangend te pissen en hing aan het touw van die zuiptent ondersteboven hangen [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 28-06-2004 15:46] |
|
quote: haha ASPHYX GODVERDOMME!!! zzz |
|
Haha gisteravond was echt BRUUT |
|
quote:Het groepje ouwe? Hehe |
|
quote:Zie je wel!! Dan heb ik je toch zien lopen! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dat was echt grandioos jah Jammer dat die gast in dat dynamo shirt constant wou crowdsurfen, kreeg verdomme een kist in me nek van hem They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik heb Judge M en Beli gezien en gesproken. Voor de rest heb ik alleen Ice Queen nog zien buitenkomen bij de signings van Therion, en dat is het denk ik... |
|
quote: erg vet! even wennen aan Mr. owens dat wel Melancholie speelde ze dat was mijn hoogte punt van het optreden. |
|
quote: Ben erg benieuwd naar ze.. M'n kaartje ligt er nog wel tot december ben ik bang.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Klopt! Die gast was echt 12 keer voorbij gekomen, daarna ben ik gestopt met tellen. Saxon was weer zeer gaaf! Action in DC beviel me ook super! Verder veel chaos gezaaid her en der. Erg leuk weekend!! |
|
Ik heb geen tijd voor een verslag (komt later wel), maar ik heb deze keer veel te weinig bands gezien: Epica The Dillinger Escape Plan (Stukje) Circle II Circle In Extremo (vette sjow!) Anathema Iced Earth Evergrey Morbid Angel My Dyinng Bride Destruction Dying fetus Testament (stukje) Death Angel Therion maar nog ff dit: heeft iemand een donker spijkerjack mjet patches gevonden (met Kreator/Pleasure To Kill backpatch?). Die van mij is namelijk gejat. Ik had m voor mn tent gelegt toen ik ging pissen, kwam later terug en toen was 'ie weg |
|
quote: de timing bij painkiller was om te huilen. |
|
pffffff......paar uur geleden thuis gekomen. Gaar als een kanarie. Beste band vond ik Exodus. Nog een aantal ZM'ers gezien. |
|
quote: Hij was zowieso om te huilen... Ook bij Victim Of Changes en Ripper stond hij meer te gillen dan te zingen... en dat is echt wel anders geweest bij Dhr. Halford. Kortom ik vond 'm echt meelijwekkend, temeer omdat hij zelf ook wel zal weten dat hij zijn "vroegere" uithalen niet meer haalt... en daarom maar een party-set er tegenaan flikkeren van merendeels kutnummers. Mijn hemel zoals hij Beyond The Realms Of Death wist te verneuken aan het eind.... [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 28-06-2004 16:27] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |