|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga helaas alleen Zaterdag, maar fuckin' hell wat een kut line-up. Bazzio Attacks!!! |
|
Waarom ga je dan?? |
|
Wat ik zeg! |
|
Jij was idd eerder ja... |
|
Er is toch bier? Ga eigenlijk al jaaaaaaren met een aantal collega's naar GP en de meerderheid wilde op Zaterdag. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: fijne collega's dan!!!!! |
|
We hebben eindelijk kaarten !!! Dus ik zal aanwezig zijn Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Dan heb je mazzel. Volgens mijn laatste bericht zijn er alleen nog maar Zaterdag kaarten te koop. |
|
quote: Ohw nou gelukkig dan nog net op tijd Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
yep. |
|
quote: Ik een paar minuten en toen ben ik de metalmarkt ingevlucht. Maar daar was't drukker dan op't veld |
|
EINDELIJK mn kaart!! 3 dagen lang destructie en verderf wuust robuust |
|
quote: Jij bent goed geinformeerd zeg... www.ticketservice.nl zegt namelijk niks over op zijn of iets in die trend. |
|
Kheb net mijn 3dagenkaart gekocht. Kutticketservice. Dat wijf achter de balie kon em eerst helemaal niet vinden en ze moest door 2 collega's geholpen worden voordat dat lukte. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
nog 21 nachtjes slapen, mensen!!!! (damn, heb een paar dagen vergeten aftellen ) Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
shit he.. kut tenten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Er zijn nog gewoon 3-dagen tickets te koop. Got mine today . |
|
Ook ik ben weer een flinke hap uit m'n budget kwijt. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Wat dan weer meer dan gecompenseert wordt door de meer dan voortreffelijke bands die op de bill staan wuust robuust |
|
quote: Ik had mn kaartje 18 februari al |
|
En mijn kaartje is ook binnen. Heb er zin in!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
wij ( mcoenen en ik ) hebben onze weekend-kaarten afgelopen vrijdag gekocht bij Music Machine in Sittard |
|
Zeau, net kaartje van griffin overgekocht. Life doesn't get much better than this! |
|
Zin aan! alleen nog ff kijken hoe we gaan! Ik prefereer toch de auto! zzz |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |