|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb er ook erg veel zin in Ik neem denkik nog een extra broek mee, met al die regen en modder... I am the 1%. |
|
quote: Héhé, als het regent sla ik tenminste geen tenthaken krom I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
De signeersessies Oa:Iced Earth, Exodus, Hypocrisy, After Forever, Epica, Circle II Circle, Dillinger Escape Plan, Suffocation, Anthrax, Destruction, Malevolent Creation, Death Angel, Therion & Dimmu Borgir.More bands to be confirmed Deze gaan NIET door in de metalmarket zoals de afgelopen jaren,maar wel in de Humo stand op het festivalterrein zelf. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Boeien... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Gefrustreerde Mod Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gefrustreerde Pool Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Niet voor jou, maar voor liefhebbers van gesigneerde cds wel. I am the 1%. |
|
quote: Toch iemand die dit op prijs stelt. Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Hé klote man Hopelijk vinden jullie nog vervoer! |
|
Shit ik heb me een maand vergist! graspop is deze week!!! |
|
quote: Niet zo slim Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Grlbm kutschool, ik moet een pta overmaken op vrijdag ochtend I am the 1%. |
|
quote: Jah idd! Er was iemand zo slim om gisteren z'n auto in de prak te rijden. wuust robuust |
|
quote: Dat heb je dus als ze GMM in Juni zetten ipv in juli... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Kijk eens hoe vrolijk alweer... Goed, vandaag eens mijn campeermateriaal nagekeken, dat kan zo de auto in I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
heb de eerste inkopen al gedaan, morgen maar eens voor het bier op pad gaan |
|
quote: Ja ik hoorde het van NN. Succes ermee iig. |
|
quote: Zorg maar dat je plaats te over hebt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zekers! Moet ik wel weten hoe je eruit ziet natuurlijk, anders wordt het moeilijk om je bier te geven What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Komt goed! wuust robuust |
|
Zijn er trouwens stopcontacten beschikbaar? Door mijn koffie verslaving MOET ik 's ochtends een kopje koffie drinken anders heb ik echte ontwenningsverschijnselen( ). |
|
quote: Hmmz, ja op de diverse podia's. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Damn, heb jij nog nooit gecampeerd ofzo? Ik drink geen koffie en zelfs ik weet hoe ik koffie zou moeten regelen bij m'n tent. Brandertje, pannetje, filtertje, koffie et voila! I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |