|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
andere camping indeling dit jaar, verder van het terrein, maar gelukkig staat de biertent niet meer op de camping |
|
quote: wordt al oud, wil graag nog een paar uurtjes kunnen slapen |
|
quote: Bekijk mijn leeftijd dan You will beg me to kill you!!! |
|
quote:Niet bekend FREEZE |
|
quote: tis niet eens bekend wat voor geslacht je bent |
|
quote: Nightshade impliceert een vrouwmensch of een extreem gaye manmensch. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Onzijdig You will beg me to kill you!!! |
|
ok dan |
|
quote: Doet dat er dan toe? Nu,aardig als ik ben; ik heb 't even aangepast You will beg me to kill you!!! |
|
quote:Daa heb je wat aan als het terrein pas om 9.00 uur opengaat.. |
|
quote:Eh, hoe vroeger je er bent hoe tr00er je bent toch? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
denk het |
|
quote: En de eerste band pas speelt om...Ben het even kwijt You will beg me to kill you!!! |
|
uurtje of drie geloof ik |
|
quote: 15:40 uur om pcies te zijn LAI LAI HEI |
|
quote: De eerste band (Cowboys & Aliens) begint al om 15.00 uur hoor |
|
quote:Ik heb geen idee hoe druk het wordt en wil niet uren in een fucking rij staan. Ik ken mezelf en ben dat te dronken om me tent op te zetten. En kom er aan het eind van de dag achter dat ik in de open lucht ga slapen en al me spullen kwijtraak. En geen zin om in een rij te staan... Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote:Nee, dan is 3 uur lang* met een paar man in het donker voor een gesloten hek staan wachten een veel betere optie *geen idee waar jullie vandaan moeten komen overigens |
|
quote: En je bent niet dronken als je 4 uur lang voor een hek gaat zitten wachten en bier zuipen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Nee, ik ga zeker niet met eieren smijten. Maar we zijn het er iig over eens dat Faithless en andere crap niet op graspop thuishoren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Wie er thuishoort is aan de organisatie. Persoonlijk zou ik veel liever naar meerdaagse festivals gaan die een mengeling van goede genres zijn. Het feit dat het meestal of alleen dit of alleen dat is vind ik persoonlijk een nadeel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 11-06-2004 14:12] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Meer aan de fans die een signaal afgeven door massaal weg te blijven. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Oh ja. Ik vergeet altijd de 'oogklep' regel. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Owja ben een beetje scheel, ik keek naar hun eindtijd dusch.. Goed dan 15:00 it is LAI LAI HEI |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |