|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En dan mag je Ghoul bier geven..... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
loop wel rond met CoF tourshirt, Cannibal Corpse (wretched spawn)shirt of shirt van destroyer 666 en dus deze keer geen zustersjurkje http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Wil ook |
|
quote: wil em wel voor je inpakken hoor Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on. |
|
Ik ga over een half uurtje weg. Heb er vet zin in. Vandaag heb ik een Deicide-shirt aan, korte broek en ben 2 meter lang. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
over enkele minuten beginnen wij hier ook aan de reis... damn, zo vroeg ben ik in tijden niet van bed af geweest , maar goed... heb er best zin in... ik ben te herkennen aan eeh...... ik wil niet herkend worden. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ga zometeen ook... naar school I am the 1%. |
|
dat moet ik eigenlijk ook... bleeurgh maar even in de auto bijslapen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik ook, dat heerscht veel meer dan graspop Will there ever be a better icon than myself? |
|
Na school ga ik wel naar Graspop I am the 1%. |
|
quote: haha... ja je hebt gelijk, godver zullen we ruilen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
schoolvakanties zijn toch al begonnen? Of zitten jullie ergens in zuidnederland? In Midden nederland hebben we al vakantie. |
|
Friesland... , mn vervoer is er bijna!!! raaaaaah! tot later mensen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
nee volgende week... of ik zit gewoon op een kutschool. ik denk dat laatste Will there ever be a better icon than myself? |
|
Veel te zware tas... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Toch maar effe online gekomen, oh sorry ik moet weer weg, de trein wacht niet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wat gaat men vroeg zzz |
|
Idd.. ik ga pas over een half uurtje Ik ben diegene die steeds naar de concerten kijkt / bier drinkt.. herkenbaar genoeg lijkt me Inter faeces et urinam nascimur |
|
en ik zei 'bier' dus geen Maes Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vertrek pas om 16.00 uur, i.v.m. belangrijke vergadering!!! Ik loop in Thunderstorm, Swallow The sun, Mourning Beloveth of While Heaven Wept shirts!!! En 's avonds als het echt afkoeld een Dream Theater of Symphony X trui... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:He watje, waar was je gisterenavond nou? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga over 2 uur Ik loop in een judas priest shirt, of tankard. [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 25-06-2004 10:09] I am the 1%. |
|
quote:Ha jou heb ik gezien! Graspop was VET Helaas voor mij bestaat er ook nog zo iets als: school... FREEZE |
|
Het is gedaan, la di da. Woo! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |