|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ga ook. |
|
quote:Jezus, probeer jij wanhopig aan posts in het heavy metal/concerten deel van ZM te krijgen ofzo? Nok eens ff met dat flauwe gedoe... in Nederland kunnen we allemaal op de kalender kijken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: serieus, allez toch iets dat ze in Nederland kunnen...vandaar mijn aftelproces, ik heb jullie blijkbaar onderschat Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
oeh dit wordt een ban http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Doet er iemand mee met rotte eieren gooien naar Slipknot? You will beg me to kill you!!! |
|
ik niet eerder op de aanhang http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: dat mag ook You will beg me to kill you!!! |
|
meeste van die lui mogen hier vast nog niet van hun paps en mams heen hoor http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Lijkt me leuk Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Zwaar kansloze actie. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: hahahaha!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Als alternatief: "paps,mams,als jullie meegaan,mag ik dan naar Graspop?" You will beg me to kill you!!! |
|
quote: Ga ik mee akkoord. Je kan muziek wel of niet graag horen, maar om speciaal een optreden van wat je niet graag hoort te gaan verpesten, vind ik nogal triest. Ik ga trouwens wel eens een keertje luisteren naar Slipknot. Ik ken er eigenlijk te weinig van om een oordeel te vellen. |
|
Ik bezit enkele nrs,die op verscheidene verzamelaars staat.En echt wild ben ik niet van.En ik vind de show wat overdreven.Maar...Die kerels...die zien nu wel ontzettend veel af.Zo'n kostuums met deze hitte Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Die mannen spelen menig deathmetalband eruit. Zeer goede muzikanten (iig die gitaristen en de drummer). En daar kijk ik dan weer naar. Daarbij hebben ze alle andere bands "van hun generatie/nu-metal segment" volledig aan gort gerost. Bijvoorbeeld koRn te kakken zetten. Daarbij maken hun de stap naar de echte metal een stuk kleiner, waar veel andere bands (cannibal corpse, maar ook de kleinere DM bands) profijt van hebben. Dus mensjes die kansloos met eieren gaan gooien mogen van mij dood. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Buiten dat is het ook gewoon triest en puberaal om met eieren te gaan gooien puur omdat iemands muziek je niet aanstaat. Dat is nog belachelijker dan met taarten van kots en strond te gooien naar een politicus die je niet aanstaat. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Als Faithless of een andere kansloze niet-metal/HC/punkband op graspop zou staan, dan zou ik er wel begrip voor op kunnen brengen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Auw auw auw, dat van die eieren leek me toch zoooo gemeend gasten Ze hebben wel wat goeie nummers en ja, ze spelen strak...maar strak spel staat niet garant voor goede muziek over de hele lijn. Naja, misschien hoor ik er wel wat van. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Eej! Ga weg... zelfs Faithless heerscht mening metalband er uit. Tis toch maar zelden dat ik een metalband de energie heb zien uitstralen die uit Faithless komt! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ...eh ...gast ....hou op gewoon I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
BAN! Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Dan kijk je geen metalconcerten, of alleen statische doom. "energie" vanuit faithless, opbokken. Een kerel met alleen een microfoon over het podium zien heenhopsen, dan kijk ik liever naar Sick of it All of een andere HC/metalband die een losse zanger heeft, dat is VEEL energieker(en nog stukken beter ook). Voor Faithless ga je maar naar de TMF-awards, op graspop behoort enkel metal (en wat hardcore en punk bands). What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Waarom lijkt ieder topic tegenwoordig op een welles/nietes strijd over Slipknot? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |