|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik mag graag een pijltje gooien in de kroeg of thuis. erg leuk om te te done onder het genot van een biertje en een vette pot old school metal!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik doe mee aan het EHBO dart toernooi. |
|
Ik drink liever bier. No meat is sweater |
|
Neen niets voor mij, ook niet onder het genot van een biertje of in de kroeg. Zelfde heb ik met biljarten, poolen etc. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Is uitstekend te combineren. spelfout weggehaald... |
|
Nee darten vind ik niks, kan het ook niet. Ik ga liever poolen onder het genot 0,5 liter Morgen weer Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik dart niet vaak genoeg om echt beter erin te worden. Elke eerste pijl van de avond die ik weer gooi, komt at random ergens in het bord terecht, zo lijkt het . Poolen doe ik ook een stuk liever. |
|
Nou,ben nu een paar jaar bezig,en durf toch best te beweren dat ik steeds beter word.De gemiddelden worden steeds hoger,en het uitgooien gaat ook steeds beter.Vorige week m'n hoogste uitgooi tot nu toe gegooid;142. Tot nu toe 13 keer een 180 er gegooid.140 ers hou ik niet meer bij.Zometeen nog effe een potje tegen m'n zoon(die ook steeds beter wordt hehehe) spelfout weggehaald... |
|
quote: IDD dat doe ik ook liever én ook een stuk beter!! Bij het darten ben ik al blij als ik het bord raak met mijn RSI armen. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Ik vind darten wel leuk. Ik kan er alleen niets van. Ik gooi wel richting het vakje waar ik op richt, dus dat vind ik al heel knap Ik zal wel niet dik genoeg zijn, en te weinig goud hebben om goed te kunnen gooien. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Mr T is niet dik Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Mr T? Nee Mieke ook niet, maar over het algemeen..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Mr T, oftewel B.A. Baracus van the a team. Red de fietsen de winter door. |
|
quote: Dart hij dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Neen, hoewel hij wel veel goude kettingen had en flink dik aan het worden was. En toen kreeg hij kanker. Red de fietsen de winter door. |
|
Darten is voor paupers die te dik geworden zijn om te voetballen. |
|
Hmpf,ik ben anders maar net 75 kilo,draag geen goud enzovoorts spelfout weggehaald... |
|
quote: Ja maar dan heeft dit niets met darten te maken On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Ach,je kunt hier een topic over varkens starten,en halverwege gaat het over bier,offtopic noemen ze dat geloof ik Niks van aantrekken spelfout weggehaald... |
|
quote: Nou dat doe ik nou juist wel, dat is mijn taak maar het is wel lang geleden dat ik heb gedart. Ik heb Smoochy wel eens een keer verslaan. He smooch? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: ik las pijltjes ipv partijtjes ik heb zelf ooit eens een dartbord gekocht en het hangt ernog maar ik gooi er nooit meer een pijltje in (misschien ook omdat 1 voor 1 alel pijlen kapot of kwijt waren) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iemand nog een dartbord kopen? F*ck hippies |
|
Ik heb hier ook wel een bord hangen, maar ik kan er niet veel van en zeker geen zin om te gaan gooien. Darten kíjken, daarintegen. Oud Vuil. |
|
quote: ja dat is wel cool. Niet alle partijen trouwens. Ligt eraan wie er spelen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dart zelf weinig maar zit er wel aardig in de sport. Mijn Schoonzusje heeft een eigenzaak "Andy's Darts" in R'dam. En de website is/wordt door mij gemaakt/beheerd. www.andysdarts.nl einde reclame. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-06-2004 21:40] Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |