![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tering, tot vanmorgen 4 uur gedart. Zo ongeveer 60 legs gespeeld ![]() UIteindelijk met 30 - 26 gewonnen. 4 Keer 180 gegooid, dus ging lekker. Hopen dat het vanmiddag ook een beetje wil lukken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Varanus gister ff lekker ingemaakt met 15-7 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja, potje bull gooien met een krat bier wil niet echt goed... ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Maakt niets uit ik heb eindelijk een keer van je gewonnen!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Volgende keer weer 501 en geen kinderspelletje meer. Zien wie dan weer de baas is hahaha ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Pffff kinderspel..........jij staat altijd vooraan als er iemand vraagt om ff een potje te bull-en ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Bijzonder slecht gespeeld vandaag. Tijdens het ingooien lekker 100+ worpen gegooid, waaronder een 180 en een mooie 170 check. Maar tijdens de wedstrijden wou het absoluut niet lukken. Bij de koppels meteen de eerste ronde deraf en bij de singles ook. Verdomd kort toernooi dus..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kan niet altijd goed gaan. Volgende keer gaat het wel weer beter ![]() ![]() |
|
quote: Dat hoop ik dan maar. Mag donderdagavond weer voor een beker gaan gooien. Hopen dat het dan effe beter lukt ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Niet best met jou.....gister ging het ook al zo lekker met je dart-toernooi hehehehehehehe ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Darten zonder bord. Ja, een bord voor z'n kop, maar goed. Sukkel. http://www.skoften.net/link.php?id=1082 ![]() |
|
Gvd wat een randebiel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Man, hou maar op. Was der flink chagrijnig van ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kijk jij nog wel om naar je hagedissen? mvg wk10 ![]() |
|
quote: Poosje terug ben ik daar helemaal mee gestopt. Heb ik nog vermeld in het varanentopic. Geen tijd meer voor. Dieren zijn goed terechtgekomen bij iemand in de buurt. Ik kan ze dus ten allen tijde weer opzoeken. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ha, ik dacht al... die z'n leven draait enkel nog om darten :D Verander jij vaker bruusk van hobby? mvg wk10 ![]() |
|
quote: Hehe, nee hoor. Ik was al een jaar of 8 met reptielen bezig en nu zo ongeveer een jaar met darten. En nu het darten steeds serieuzer word (toernooien, trainen enz..) blijkt dat daar verdomd veel tijd in gaat zitten. En aangezien ik met de varanen al goed resultaat had geboekt (met de zwartkeelvaranen was ik de tweede particulier in nederland) was daar de uitdaging toch wat af. Om toen de knoop door te hakken was vrij gemakkelijk. En aangezien een kennis die dichtbij woont ze wel over wou nemen, was de keus snel gemaakt. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gisteren m'n eerste beker in ontvangst genomen. Winnaar C-poule geworden. Gigantisch dronken geworden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Even heel serieus: wanneer zien we jou op TV verschijnen tussen de dikke lowlife kroegmongolen? Maak je ze wel voor ons af? ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hehehe, gefeliciteerd! ![]() ![]() |
|
Hehe, ik dank u beleefd. En dat tv optreden zal der waarschijnlijk wel nooit van komen haha. Wast maar waar. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Je kan het toch aardig goed, lees ik zo. Het moet toch mogelijk zijn om, wanneer je je bij een bond aangesloten hebt, mee te doen aan een of ander groot toernooi, en je daar van je beste dart-kant te laten zien? [edit: voor Oud Vuil] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-04-2005 20:43] Bruce Banner ![]() |
|
"behoorlijk in de kijker gooien". Dat klinkt, heuh, dubbel, hehe. ![]() |
|
ik bedoelde niet "jezelf een pijl in de ogen gooien" ofzo ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |