![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanaf donderdag ga ik ook competitiedarten. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gurbe op Lakeside! ![]() |
|
Aj gaat, ga'k mee ![]() ![]() |
|
Hehe, vannacht met m'n dronken kop nog een 180 gegooid ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Okee haha ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
elke keer 180 grunten ![]() ![]() |
|
quote:Altijd handig, iemand die de groupies op afstand houdt! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Wat een saaie finale zeg. Barney speelde ook niet zo geweldig maar adams was maar heel af en toe sterk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
BARNEY! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Was idd niet veel aan. Jammer. Oud Vuil. ![]() |
|
weinig aktie helaas. maar goed op na de 5de ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Kutfinale ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Barney moet het gewoon eens opnemen tegen Phil Taylor, dat zou wel interessant kunnen zijn... no text supplied ![]() |
|
None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
@varanus, is het niet leuk om daar samen een biertje te gaan pakken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Bij die wedstrijd? Begin zelf deze week met competitiedarten en heb geen idee of ik daar heen kan. Heb het ook niet echt in de planning hoor... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Gaafh! Oud Vuil. ![]() |
|
Net effe een uurtje flink getraind met Hell_Awaits. Ging prima. Veel worpen van 100+ en weer een 180. Ben voor donderdag in de laagste divisie ingedeeld omdat iedereen daarin beginr, maar volgens een dartkennis van me die op het hoogste niveau speelt moet het me meteen lukken om daar kampioen te worden. We zullen zien ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Euh....het is teamcompetitie... ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Dit is gewoon de dartclub hier in het dorp. Een team komt nog wel es. Rustig aan haha ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Pffff Barney.... Als Adams nou es gewoon zo had gegooid als ie de dag voor de finale gooide, en dit niveau vol had gehouden vanaf het begin, dan was Barney nergens geweest, denk ik zo.... Helaas. Another Day, Another Way .... ![]() |
|
quote: Hehe, moeilijk verhaal. Dartclub hier in het dorp. Is onderverdeeld in ik geloof 4 poules. Ik zit met nog iets van 10 samen in een poule die competitie tegen elkaar spelen. Duidelijk meneer? ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |