|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, hou die Jan Mendel dus maar in de gaten, lijkt me. Succes! Oud Vuil. |
|
Laat eens wat foto's maken ofzo. Oud Vuil. |
|
quote: Zal ik es doen ja spelfout weggehaald... |
|
Zo, gister nieuwe pijlen gekocht. Ik moest pijlen hebben met meer grip en die heb ik nu dus. 22 gram, dus ongeveer hetzelfde als wat ik had. gisteravond vielen de trebles zeer fijn iig! en afgelopen zondag mn eerste tournooitje gewonnen . respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Trebles? TRIPLES. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
neen, trebles dus... wel eens darten op BBC oid gekeken? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ow, hehe, ik zie dat ik me weer eens belachelijk maak. Nou dan houd ik m'n bek wel verder . [Dit bericht is gewijzigd door M. op 29-01-2005 0:04] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik ga mn buren even plagen en nog een paar pijltjes gooien voordat ik ga maffen. alvast een beetje oefenen voor het Sallands open. (en ik noem ze meestal ook triples eigenlijk ) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Godver, nog een ZM darter. Tijd voor een ZM toernooi Edit; en het is idd trebles, al noemt iedereen ze idd triples (ja, ook ik...) [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 29-01-2005 9:22] spelfout weggehaald... |
|
quote: Sallands open? Waar ligt dat ergens? Ben zelf ook van plan om meer toernooitjes af te gaan lopen namelijk. spelfout weggehaald... |
|
nieuwe pijlen: Alan Glazier "Black Diamonds" 22 grams ik zal ff kijken wanneer het Sallands open is. of dat er een link is... 3-4-2005 Single Open Salland Nieuwleusen 06-55163880 Bron: http://www.sdcdarts.nl/opensalland/index.htm [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 29-01-2005 11:59] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Heersch. Gister een 115 check! Wat een kicke gevoel geeft dat toch Helaas moet ik altijd een uurtje inkomen en een aantal ophebben voordat ik echt los kom Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuw bord dus spelfout weggehaald... |
|
@Brujeria; mooie pijlen @Necrobert; das een leuke check man. Ik had laatst een 156 check. Nu alleen nog een 170 spelfout weggehaald... |
|
Foutje... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 29-01-2005 16:46] spelfout weggehaald... |
|
Blade II dat is toch zo'n bord met het ijzer verwerkt IN het bord?? Daar betaal je toch wel zo'n 70 euro voor dacht ik. Maar ik moet 'm binnenkort maar even komen testen. Maar dan wel op een zondagmiddag ofzo, dan kan ik nog met de bus terug, want ik lust natuurlijk wel een paar "sapjes" als ik aan het darten ben he Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Klopt. Met driehoekig ijzer inplaats van rond, dus minder bouncers. Bij Dosha in Sneek voor 48 euro Ennuh, die grap moeten we zeker es hebben op een zondagmiddag ja!! spelfout weggehaald... |
|
Zo, het nieuwe bord heeft een flinke vuurdoop gehad. De eerste 180 heeft er alweer ingezeten. spelfout weggehaald... |
|
als jij straks op de embassy staat, met welk muziekje kom je dan op? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe, is al es gevraagd. Ten eerste; ik zal hoogstwaarschijnlijk nooit op Lakeside staan. Maarre, mochten er wonderen gebeuren dan zal ik toch echt met een brok metal opkomen spelfout weggehaald... |
|
Van de week nieuwe shafts gekocht. Blijken het kutdingen te zijn, het lijkt wel tin zoals het uiteinde, waar de flight in zit, steeds ruimer buigt. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ach, hou toch op met die aluminium shafts man. Rotzooi. In het begin heb ik die krengen ook geprobeerd, maar slechts na een paar bouncers verbuigen ze. En zodra je ze probeert recht te buigen dan breken ze dus. Ik hou het lekker bij nylon. Gooi ik minimaal een maand of 2 mee. En de nylon shafts blijven ook beter vast zitten. Btw; vanmiddag open nk op sbs 6. Hier doen ook enkele darters aan mee die bij mij thuis hun pijlen wel es effe gooien (en => doen natuurlijk..) Maar helaas liggen ze er al uit. Maar ja, als je eerste singles partij tegen Jonny Nijs is, dan worden de kansen al snel kleiner natuurlijk... En helaas worden de koppels niet uitgezonden spelfout weggehaald... |
|
Ik heb nogal veel last van bouncers omdat ik niet zo'n goed bord heb. Maar op het moment dat die dingen wijder gaan zitten dan wiebelen de pijlen en ketsen ze nog vaker af. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ga maar eens snel stalen tips kopen. Daar speelde ik hiervoor op. De enige manier waardoor die naar de klote gaan is door een pijl in de achterkant. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |