|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Van Gerrrrrwwwwwwennnnn!!!! Godver, wat een pot! |
|
Van Gerrrrrrwwwweeennnn!!!! Godver, wat een idioten bij sbs6. Stoppen met de uitzending als het 4-4 staat. Als een speer de pc opgestart om daar verder te kijken, maar dat dacht half nederland, volgens mij. De stream was allejezus langzaam. |
|
quote: Ja belachelijk. Maar van Gerwen heeft gewonnen dus? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jepperdepepper. |
|
quote: Gaaf, En king kon het niet hebben. Begrijp ik dat goed? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hij keek in elk geval erg zuur, hahaha. |
|
Godver! Kut SBS! En ik kon er op de website al helemaal niet doorkomen Maar hij heeft gewonnen dus!? Straks ff kijken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, de hele sbs6 site lag plat, maar via was het wel zo ongeveer te beloeren: http://sbs6.crossmediaventures.com/darts/ |
|
oh dus... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, beetje laat, hehehe. |
|
Eergisteren voetbal, dus weinig darten. Gisteren een onverwachte serie tussendoor en vanavond weer dansen op ijs, dus weinig darten. Wat wil sbs6 nou eigenlijk? Zend het uit of zend het niet uit! |
|
Net de herhaling effe gezien. Had nachtdienst, vandaar. Dikke heersch spelfout weggehaald... |
|
Grmbl...gisteren tot 6 keer toe een 170 finish op een haar na gemist. Steeds single bull tegen het ijzer van de bull aan. Maar ik voel dat de vorm terugkomt. Dinsdag eerste competitiewedstrijd weer. spelfout weggehaald... |
|
Netjes! Succes. Jammer van van Gerwen. |
|
Wat speelde Phil Taylor ongelooflijk goed tegen Baxter! |
|
Zeker. Jammer voor adams, maar ik denk niet dat hij gaat winnen morgen. Als taylor nou niet had meegedaan. Het zit adams niet mee, hehe. |
|
Niemand kan tegen Taylor op als hij zo speelde als vandaag. Na een tijdje werd hij wat slordiger met de dubbels, maar als je 140's en 180's blijft gooien kom je nooit echt in de problemen. Baxter werd er na een tijdje ook wel moedeloos van en kon er gelukkig wel om lachen. |
|
Heb alles genistm zat te zuipen iopopt terras, ennga daar nu me everder spelfout weggehaald... |
|
Ik zie het, ja. |
|
quote: Ja, typemn is effe ietsr minder nu spelfout weggehaald... |
|
Post over 2 uur nog eens |
|
Misschien wat eerder, gezien het nl's houdt hij het geen 2 uur meer uit!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Zou hij nog leven? |
|
Keristus, was het weer eens zover Weet er verdomme niks meer van Ach, zal dit weekend nog wel es gebeuren, ben alweer klaar om naarde kroeg te vertrekken om daar om een uurtje of half tien eens voorzichtig een biertje in het nog natrillende kadaver te gieten. Jullie horen vast nog wel wat van me ghehe... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |