IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : darten.......wie?? Vorige pagina | Volgende pagina
Meester
Houd den hertog hoogh in vaendel!
Usericon van Meester
Posted 16-06-2004 22:42 by Meester Profiel van Meester

quote:
Op 16 juni 2004 22:41 schreef Appel het volgende:
Dit hele topic is al vergaan.
Door mij, sorry. Ik zal hem weer opgang helpen.

Barneveld is de nummer 1 van de wereld toch?


Appel
Stoomfiets Speaking!
Usericon van Appel
Posted 16-06-2004 22:43 by Appel Profiel van Appelhttp://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=2048

Goedzo meester.

Kweenie, tijd geleden had hij toch iets gewonnen? Daarna heb ik eigelijk niets meer van hem gehoord... dit kan ook wel liggen aan mijn wereldschuwheid


Red de fietsen de winter door.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-06-2004 22:56 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

1. Raymond v. Barneveld
2. Tony West
3. Ted Hankey
4. Darryl Fitton
5. Andy Fordham
6. Mervyn King

http://www.barney.nl/nl/


Edit. Maar het sterft er van de lijsten.


[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-06-2004 23:18]


Oud Vuil.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 16-06-2004 23:34 by Brujeria Profiel van Brujeria

Darten? jazeker, volgend seizoen (sept geloof ik) ben ik weer van de partij. 4e divisie. niet echt hoog (laagste div.) maar dat zal me roesten. weer roeg zoepn en een beetje darten. Ik was redelijk goed, maar aangezien ik het afgelopen jaar zeer weinig gegooid heb zal het wel weer ff trainen worden. wish me luck



respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-06-2004 23:35 by Schaep Profiel van Schaep

Verdomme, ik dacht dat het dating topic weer bestond.

Nou ja, darten kan ook spannend zijn om naar te kijken.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 16-06-2004 23:42 by Brujeria Profiel van Brujeria

LOL


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 18-06-2004 12:14 by enforcer Profiel van enforcerhttp://www.enforcer-metal.com

leuke sport om naar te kijken vind het tegewoordig leuker dan Voetbal.....




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2004 16:45 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 juni 2004 22:30 schreef bazzio het volgende:
Tsja, is voor de dartscene en behoorlijke site, zit ook veel scan, knip, plak en bewerken werk in. Er wordt helaas nog steeds veel gejat, maarja een watermerk overal in is ook niets. Vandaar de enigzins kleine beveiliging. Maar je wilde een flight zien.



quote:

What's wrong with right click traps?
by Pinocchio Poppins

There are several EcmaScript snippets floating around to disable the context menu of web browsers that run on the Windows and UNIX systems. (EcmaScript is the language formerly known as JavaScript.) Web designers who use such scripts to "protect" their content are doing more harm than good.

why right-click traps don't work
They don't stop users on a Macintosh computer, whose mouse has only one button (trapping that would be a Bad Thing).

They don't protect your precious pictures at all: most graphical systems have a screen grabber (a WindowMaker, GNOME, or KDE applet on X11; Command-Shift-3 on Mac OS; the Print Screen key on Windows) and can simply dump your entire page to a bitmap file in one fell swoop. Someone who wants your pictures can also pull them out of the browser's cache.

They don't protect your scripts, as the View Source command is still on the menu bar. (There are script obfuscators for that, and recent IE builds even support script encryption; look for these on Google.)
Most browsers have an option to disable EcmaScript support. (Some even put a button for this on their toolbar.) Others (such as text-based browsers) may have no EcmaScript support at all. You want your site to be viewable on any browser, don't you?

One word: wget.

Read more at http://javascript.internet.com/page-details/no-right-click-explanation.html

why right click traps do harm

If the chosen EcmaScript snippet is smart enough to cover only images (such as the snippet below), it won't do much harm. However, most scripts disable the right-click menu everywhere, and this does more harm than good:

Some users (such as myself) have an Open in New Window or "hyperbrowsing" style that takes advantage of the tree structure of many web sites, turning the tree into a priority queue of sorts. A right-click trap script makes that inefficient; the user has to tab to the link and press a key in lieu of right-clicking, or drag the link into an open window.

The Copy Link Location command (also called Copy Shortcut) is on the right-click menu. One of the best ways to get Web traffic is by virtual word of mouth such as sending an e-mail link or linking from another web page. In fact, many search engines (such as Google) judge the relevance of a page partly by counting the links to the page.

Some web browsers are set to open downloaded files from cache directly into their associated application and will save files to /home (or My Documents) only with a right click. An unintelligent script will make it very hard for the web designer to provide downloadables.

The "right click for the menu bar" interface in the GIMP paint program may spread to web browsers. Using a right-click trap strategy will keep them from even pressing the back button (see also back button traps).


M.A.W.: rightclick traps zijn onmeunig gay en werken niet.

Ik heb de winkel weleens gezien. Nog nooit binnen geweest. Ik koop alles bij Ophoff en ga nooit naar Zuid behalve wanneer Feyenoord speelt. Vandaar dat ik de winkel alleen uit de auto zag.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-06-2004 17:00 by bazzio Profiel van bazzio

Moet je toch eens doen, scheelt je in je portomonaie. En er staat ook kleine beveiliging, het stopt igg de meeste sufkutten die makkelijk willen jatten en een knullige site inelkaar knutselen


Bazzio Attacks!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-07-2004 18:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Indien er vanavond bijzondere scores worden gescoord,wordt dat morgen natuurlijk in dit topic vermeld.Wens me succes!


spelfout weggehaald...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-07-2004 18:47 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Good luck Varanus

Bij het bedrijf waar ik stage loop hadden ze ook een dartbord. Aangezien de productiviteit van enkele medewerkers wat terug liep is het dartbord voor onbepaalde tijd op non-actief gesteld


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-07-2004 19:03 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 17 juli 2004 18:47 schreef Jebes het volgende:
Good luck Varanus

Bij het bedrijf waar ik stage loop hadden ze ook een dartbord. Aangezien de productiviteit van enkele medewerkers wat terug liep is het dartbord voor onbepaalde tijd op non-actief gesteld



Thanx .Misschien weer es effe een 180er derbij.Zou nummer 15 wezen.Hier darten ook weinig mensen helaas in m'n vriendenkring.Zitten wel 2 verenigingen hier,maar nog steeds geen tijd gevonden me daarbij aan te sluiten.


spelfout weggehaald...


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-07-2004 20:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 17 juli 2004 19:03 schreef varanus het volgende:
Thanx .Misschien weer es effe een 180er derbij.Zou nummer 15 wezen.Hier darten ook weinig mensen helaas in m'n vriendenkring.Zitten wel 2 verenigingen hier,maar nog steeds geen tijd gevonden me daarbij aan te sluiten.
Haha nou als je je dan aansluit kun je mij wel eens tegen gaan komen! Ik heb vorig jaar nog een keer in Grouw gespeeld tegen Bierhalle


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


marduklegions
-45
Usericon van marduklegions
Posted 17-07-2004 23:59 by marduklegions Profiel van marduklegionshttp://Skål!

Heerlijk,

In het hard rock cafe van A'dam 2 jaar competitie gespeeld met alle aangesloten kroegen. en natuurlijk altijd de bierronde winnen!
Ik zoek nu eigenlijk in Utrecht cafe's die ook teams hebben en een toernooi hebben


'Vo


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 0:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Herhehe,m'n dart maat en ik hebben allebeui een 180 er gegooidvanavond.Staat momenteel 18-8 voor mij,dus heb niks te klagen!

Ben wel behoorlijk bezopen overigens....


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 0:01 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 17 juli 2004 20:54 schreef NecRobert het volgende:
Haha nou als je je dan aansluit kun je mij wel eens tegen gaan komen! Ik heb vorig jaar nog een keer in Grouw gespeeld tegen Bierhalle


Wij gaan een keer tegen elkaar!!


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-07-2004 0:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

ik heb welgeteld 2 keer 180 gegooid, in mijn hele leven

heb er de laatste tijd echter totaal geen zin in/tijd voor.

(off topic: Varanus: scarve topic )



Bruce Banner


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 0:31 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hehehehehehehe net m'n 16e 180 er gegooid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 1:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Zijn uitgedart.Nu bierdrinken


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-07-2004 11:56 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hmm,goeie resultaten,maar wel een flinke kater


spelfout weggehaald...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 18-07-2004 11:59 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 16 juni 2004 23:35 schreef Schaep het volgende:
Verdomme, ik dacht dat het dating topic weer bestond.

Nou ja, darten kan ook spannend zijn om naar te kijken.

Nou je zou iemand kunnen vragen om een dartdate


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 25-07-2004 10:50 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Gisteren THRASH (nieuw lid hier....)met 17-5 verslagen.1 x een 180 gegooid

Binnenkort mag ik het tegen de nummer 3 van friesland opnemen.Ben bang dat ik dat zwaar ga verliezen....


spelfout weggehaald...


thrash
one vodka, two vodka, three vodka, drop dead
Usericon van thrash
Posted 27-07-2004 17:13 by thrash Profiel van thrash

quote:
Op 25 juli 2004 10:50 schreef varanus het volgende:
Gisteren THRASH (nieuw lid hier....)met 17-5 verslagen.1 x een 180 gegooid

Binnenkort mag ik het tegen de nummer 3 van friesland opnemen.Ben bang dat ik dat zwaar ga verliezen....


Morgen ben je van mij VERANUS!!!
ik zou zeggen begin je verlies alvast maar weg-te-drinken
WHAHAHAHAHAHAHA


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-07-2004 17:39 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 27 juli 2004 17:13 schreef thrash het volgende:
Morgen ben je van mij VERANUS!!!
ik zou zeggen begin je verlies alvast maar weg-te-drinken
WHAHAHAHAHAHAHA



Mhuahahaha,ik sloop je overnieuw


spelfout weggehaald...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 27-07-2004 17:43 by Schaep Profiel van Schaep

We hebben hier de deur al bijna weggedart, misschien toch eens leren mikken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen