![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: die stiften hadden we al getest op het glas ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Zo, lekker gedart gisteravond. M'n tegenstander effe met 19-1 ingemaakt hahaha ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gisteren kut gespeeld. Twee keer met 3-2 verloren, maar genoeg punten gehaald dat nu al zeker is dat ik kampioen in m'n poule ben en dus promoveer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Opschepper ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik zal het verder niet tegen je gebruiken hoor ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hangt een dartbord in me kamer. Alleen klote pijlen erbij. Eens een keer nieuwe pijlen aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Chimaira op 11-03-2005 14:52] ![]() |
|
Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: SPAM!! ![]() Gister hier thuis gegooid. Oplaatst zo dronken als een toeter met 3 man tegelijk staan gooien ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
M'n uitgooirecord grandioos verbeterd vandaag. 3 keer (!!) 170 gechecked!! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Om eerlijk te zijn ben ik al weken bezig om 170 te gooien en steeds mislukte het. En nu vanmiddag, ik meen het serieus, gooide ik drie keer 170 binnen het half uur. Ik snapte het zelf ook even niet meer eigenlijk ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik kan ook wel 3 x 170 gooien in een half uur ... Hoeveel pijltjes? ![]() |
|
quote: Hmm, jij hebt waarschijnlijk aan een paar 100 pijlen niet genoeg.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Och .. als ik er 20 tegelijk op dat bord mik ... ![]() |
|
quote: Haha, ik moet eerst met eigen ogen zien dat jij dat bord kunt raken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: makkelijk wat was de afstand ook alweer? ![]() |
|
quote: 2.37 meter.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Donderdag derde geworden op een koppeltoernooi. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Morgen een darttoernooi hier in Joure. ![]() En nu maar hopen dat ik een beetje in vorm ben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Tering, hoeveel toernooien zijn er dit weekend? Vandaag Augustinusga, die ik effe oversla, morgen Akkrum waar ik mee ga doen en dan ook nog Joure...allemachtig, wat een keuze... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Is Skarsterlan gesloten, dus je mag niet meedoen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nope. Binnenkort maar es effe bij de FDB in laten schrijven. Donderdag wel mooi effe de nummer 6 en de nummer 13 van de ranking eraf gegooid hehehe.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Zo! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |