![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou idd, krijg die zenuwen onder controle, en je komt een pokke-eind!!! Succes man ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ach, hier bij de plaatselijke toernooitjes kan ik ooit missschien nog es ver komen. Maar landelijk echt niet hoor. Het is gewoon belachelijk hoeveel talent er rondloopt. Das echt niet meer normaal. En om daar tussenuit te springen, tja, dan zal je wel heeeeel goed moeten gooien hoor. En het is maar een hobby, ik maak me geen illusies, dan blijft het ook leuk. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik niet, ik werp met spasmen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Vandaag nummer 1 in een koppeltoernooi geworden!! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Netjes meneer ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hey varanus, zal ik nog eens langskomen om je te verslaan or what? ![]() Als je een zaterdag kunt dan laat je het maar ff weten! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja man, word echt es hoog tijd!! Vanavond druk?? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Niet druk nee, maar heb vanavond geen auto ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hmm jammer. En je kunt er niet effe eentje jatten? spelfout weggehaald... ![]() |
|
darten ? ![]() ![]() |
|
bedankt voor deze enorm waardevolle post in deze topic! ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
@varanus Oh ja sure, ik kom eraan ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 22-04-2005 19:37] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Waarom moet iedereen hier altijd zonodig in een topic posten dat ze iets kut vinden. Ga je moeder vervelen, mongool. En anders open je maar een topic over je favoriete hobby: poepsex met bejaarden. Godverdomme ![]() ![]() |
|
Jammer man, zou je eventueel best op kunnen halen, maar ik ben bang dat de terugweg problematisch wordt> ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Moet ook nog eens langskomen...Niet dat ik kan darten, maar toch ![]() ![]() |
|
Het lijkt mij handiger dat ik (ws samen met nog iemand) op een zaterdagmiddag langskom ofzo. Zodat we 's avonds weer met de bus terug kunnen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Anders organiseren we het ZM open bij varanus thuis ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
@ Burzum; Na 15 bier ben ik geen partij meer ![]() @ Robert;Is ook goed ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hahahaaah mega dikke lol ![]() ![]() ik ben weer terug op het oude vertrouwde forum thanx ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Laat je me ff weten welke zaterdag je kunt (misschien morgen ofzo...weet ik nog niet zeker)? Dan kijk ik ff of wij dan ook kunnen. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Dat is wel een idee. Dan zal ik proberen het bord te raken ![]() ![]() |
|
quote: @Robert; Morgen lukt niet, dan heb ik een toernooi. @Burzum; ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dan moet Odal ook maar gelijk meekomen denk ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |