![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ligt het dan ook aan de pijlen of aan de scheids? ![]() |
|
Tja...denk het. Maar hij kan wel goed een tram besturen ![]() ![]() |
|
quote: Roep dat maar niet te hard. Gewoon op de vloer kan ie verdomd goed gooien. Maar zodra hij op een podium staat gaat het mis. Maar hij kan het echt wel hoor.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hij mag niet voor niets elke keer meedoen. Da's op zich al een prestatie. Maar op het podium presteert ie idd onder de maat. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hij kan natuurlijk wel wat ja. Ik vind hem alleen af en toe zo overkomen van "ik zal het allemaal wel even vertellen" ![]() |
|
En die reclame van de keukenconcurent. Met op het eind ted, hankey oftewel the count: come, come, into my coven. Doet me erg denken aan een nummer van mercyful fate. ![]() ![]() |
|
Ach, hier ook maar effe... Dit is mijn dartbaantje dus. Sinds ik thuis zit train ik me de tyfus. Gaat niet altijd lekker (vraag maar aan thrash hehe..) maar heb ook dagen dat de één na de andere 180 het bord invliegt ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Zo lijkt het dat er veel meer doppen hangen, als ik sta te mikken (of wat dan ook) vallen ze minder op!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, als je aan het gooien bent, concentreer je je op die plek waar GEEN doppen hangen ![]() Trouwens Thrash; gisteren voor de tweede dag op rij Henry verslagen hehe. Drie keer 180 en een paar mooie finishes boven de 100. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Morgenmiddag eindelijk nieuwe dartpijlen halen. Morgenavond duik ik meteen de kroeg in om ze te testen. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Kerel, dan heb jij echt WEKEN zonder pijlen gezeten!!! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ach ff de pijlen aan de kant kan geen kwaad hoor. Heb gister voor het eerst (met iemand anders z'n pijlen) weer eens de pijlen richting triple 20 gelanceerd. Ging op zich aardig, niet meer dan dat... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
NL erg sterk vertegenwoordigd dit jaar. ![]() |
|
quote: Yep ![]() Maar nu lullen ze steeds over Klaasen alsof ie de grote nieuwe verrassing is, maar van hem is allang bekend dat ie z'n pijlen in het bord kan krijgen. Dat knakkertje heeft al veel toernooien op z'n naam gezet, alleen niet voor televisie nog... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gaaf ja, erg gave Lakesite dit jaar (eigenlijk ieder jaar wel) Misschien toch een keer heen, als het tenminste een beetje betaalbaar is ![]() ![]() |
|
Jelle Klaasen in de finale!!! SNOEIHARD heeft die die engelsman afgemaakt de laatste 3 sets! ![]() |
|
* klapt * ![]() |
|
Wat stond dat gastje enorm te gooien zeg ... gewoon niks aantrekken van die slome gast ![]() |
|
HAHA! Geniaal dit! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
f0r t3h win KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Tip btw, kijk naar de bbc. Ik word zo ontzettend niet goed van dat nederlandse gebazel op sbs. ![]() |
|
Nederlands commentaar is idd zwaar kut, en dan die tussenstukjes .. dikke kots ![]() |
|
Snelle Jelle for teh win!!1! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ja, was mooi! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |