![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ![]() Leuke wedstrijden weer vandaag. ![]() |
|
quote:Ik denk dat taylor gaat winnen. Maar dat is gewoon meer een kwestie van ervaring en mentaliteit van de spelers. Barney doet lang mee, maar echt doorgewinterd is hij niet. Technisch gezien had hij zeker een paar sets kunnen pakken van taylor, maar psychologie speelt ook een rol in deze sport. Kennelijk was die wedstrijd iets teveel voor em, hopelijk gaat hij er vandaag beter in, Barney kennende zal dat wel gebeuren. Toch is de enige die ik in staat acht Taylor te verslaan Andy Fordham. Voor hem is het darten een groot feest en hij is daarom niet zenuwachtig te krijgen of te intimmideren. Daarnaast is hij de enige die niet met 4-0 door hem ingemaakt is maar met 4-2. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Barney gaat winnen, dat baggeren van de laatste wedstrijden was tactiek om Taylor te laten denken dat hij nu een makkie heeft. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Loser, ik had gedacht dat je met de berenburg thuis zou komen ![]() ![]() |
|
quote: Yeah right... ![]() |
|
quote: Natuurlijk wel! Wie dat niet ziet heeft geen verstand van darten .... Welcome to the Atrocity Exhibition ![]() |
|
quote:We zullen zien. Ik hoop natuurlijk wel dat ie wint... ![]() |
|
Taylor staat trouwens wel opvallend veel dubbels te missen... ![]() |
|
quote: Haha, was niet het beerenburg toernooi in Irnsum. Dit was een moneydart toernooi in Heerenveen met een iets hoger niveau dan dat beerenburg gebeuren hehehe... Maarre, wanneer moeten wij weer es effe??? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gata aardig gelijk op ... ![]() |
|
quote: Told you so... ![]() ![]() |
|
Jammer Barney .... Taylor is dus wel de betere ... ![]() |
|
Straks Andy Fordham, daar heb ik zin in! ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Yep. ![]() |
|
Zonde, tis dat Barney deze week in kut vorm was (en dan vooral de dubbels, triest gewoon). Met de vorm van de Lakeside had het nog erg spannend geworden! Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Jij houdt wel van een flink stuk vleesch? ![]() no text supplied ![]() |
|
Lang haar en bierpens. Wie houdt daar nu niet van ![]() ![]() ![]() |
|
Mja, erg jammer idd dat Barney niet in vorm was deze week. Maar wees eerlijk; Taylor-Fordham is toch ook een finale om de vingers bij af te likken. Ik kijk er erg naar uit in ieder geval. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Het is meer vet dan vlees. Maare Andy is op dieet, en hij is in de eerste maand al 15 kilo afgevallen. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
en hij drinkt al een hele tijd geen Bier meer ![]() Denn du bist was du isst und ihr wist was es ist: es ist Mein Teil , Nein! ![]() |
|
Al een maand meer, en voor een engelsman is dat extreem. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Zostraks effe een kwartiertje gegooid en de eerste 180 score van de dag alweer gehaald. Vanmiddag nog maar effe serieus wat oefenen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo. Nunet de wedstrijd taylor - barney gekeken op video, gisteren geen tijd om te kijken. Erg spannend, over een paar jaar zal barney het wel gaan winnen van taylor, maar nu bleek dat taylor toch wel duidelijk de betere is. Ook al gooit taylor iets minder, dan gooit hij nog verrotte goed. En dat niveau heeft barney nóg niet. En fordham ook niet, imo. Maar we zullen zien. ![]() |
|
Hmm, hoop dat Fordham na de break iets beter gaat gooien nog.. spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |