![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foei Robert, schaam je. Kom hier binnenkort maar es een lesje volgen hehe.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik word steeds beter in kijken. ![]() ![]() |
|
quote: En dat is ook belangrijk ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:oja, ik ook, vergeten ![]() ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
En over 10 minuutjes vertrek ik maar es. Zonet effe een uurtje ingegooid, maar stelde bar weinig voor. Wel een aantal 140 gegooid, maar ook veel te veel lage scores. Gelukkig weet ik van mezelf dat als ik aan een wedstrijd begin dat het meestal meteen een stuk beter gaat. ![]() Sta nog steeds dik bovenaan in m'n poule en zal vanavond weer m'n uiterste best doen om de voorsprong uit te bouwen. Ik werd in de plaatselijke krant al de favoriet voor het kampioenschap genoemd hehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Goed bezig. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Heb niks te klagen. M'n eerste seizoen en ik heb iedereen in m'n poule al verslagen. En dat zijn allemaal gasten die al meerdere jaren bij de club zitten. Heb zelfs al iemand uit dse a poule verslagen laatst en das een erg goeie darter. Gaat idd dus lekker ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Succes man! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Gurbe, als jij je niet inschrijft voor het open nederlands kampioenschap dan schrijf ik je in:p "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Hehe, misschien volgend jaar ![]() Gisteren was weer succesvol. M'n eerste partij met 3-0 gewonnen en de tweede met 3-1. Weer 9 punten binnen dus. M'n gevaarlijkste concurrenten wisten niet veel punten te behalen, zodat m'n voorsprong wederom is uitgebouwd. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hee Robert, we moeten es effe een datum afspreken. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Is goed! Vind je het ook goed dat ik nog een darter slash metalliefhebber meeneem?? Ik zal ff kijken welke zondagmiddag voor ons het beste uitkomt ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hoe meer zielen... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:...hoe meer bier ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Idd ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Huh? Hoeveelheid bier per persoon is toch juist omgekeerd evenredig met het aantal personen... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Ik wou daar dus ook mee zeggen dat hij dan evenredig meer bier moet inkopen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Zo, over een half uurtje weer effe los. Zal wel weer op een bierorgie uitlopen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanavond een paar pijltjes tegen Rapture gooien (als het meezit) ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Lekker gegooid vanavond. M'n twee tegenstanders waren allebei A poule spelers. We hebben de standen niet echt bijgehouden, maar ik heb ze allebeide redelijk wat keren verslagen. Ook weer 3 keer 180 gegooid, dus dik tevreden ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ging overigens leuk met de 180 worpen. In totaal zijn er gisteravond 8 gegooid. M'n tegenstanders 3 en 2 en ik 3, dus een 180 regen zo'n beetje hehe... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Oei oei oei, dat wordt spannend vanavond. ![]() ![]() |
|
Cooooooootjuuuuhhh!!! 4-0 Goed, zeg! ![]() |
|
Leuke wedstrijd inderdaad. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |