|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sorry, was niet mijn bedoeling jullie depressief te maken Maar dat was toch al weer zo'n 3 jaar geleden en sinds dat bijna 1/5 van mijn hele leven is, vindt ik dat ik dat 'vroeger' mag noemen. Na Jim ging trouwens mijn rapport op het dartbord, had niet zo'n mooie punten dat jaar [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 24-12-2005 17:16] Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Sta momenteel op de 82 e plaats in Friesland. Wil na de rankingtoernooien in de top 32 staan. Heb helaas de eerste 5 rankings gemist, maar krijg nog kans genoeg. spelfout weggehaald... |
|
Vanaf vanavond half 11 WK te purfleet. spelfout weggehaald... |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nieuwjaarsdag een toernooitje gooien. Lijk wel gek. Doen onder andere Rick Hofstra, Albertino Essers en Josephus Schenk aan mee. Zal wel niet zo ver komen dus. Ach, leuk om met een vette katertegen zulke tegenstanders te gooien hehehe spelfout weggehaald... |
|
Binnenkort maar weer ff nieuwe dartpijlen halen.... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Heb je die nog niet? Damn, zou geen dag zonder kunnen spelfout weggehaald... |
|
quote:Ja, ben momenteel niet zo fanatiek. Maar 29 januari een lokaal toernooitje, dan wil ik er weer staan Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe, Tony West en Vincent v/dVoort doen ook mee. M'n kansen op de prijzen beginnen ietwat te slinken spelfout weggehaald... |
|
Ik ga dus nooit weer na oud en nieuw darten Stond te trillen als een blad aan de boom en ben verslagen door gastjes die ik normaal met 3-0 van het bord had afgepleurd Winnaar is overigens Albertino Essers geworden. spelfout weggehaald... |
|
fuckerdiefuckfuck Jelle Klaassen mikt The King eruit .. en King speelde gewoon goed!!! |
|
Tering wat kan die Klaassen darten |
|
GEWELDIG wat een klasse! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tering. Stark wark! |
|
spelfout weggehaald... |
|
AIDS, wedstrijd van Klaasen gemist Dacht dat hij morgen pas weer moest spelen. Essers gaat ook niet zo best |
|
ook? Klaassen ging super, je bent een mongool als je die hebt gemist |
|
Ja, zonder ook ja Maarja, was ook laat thuis. KUT. |
|
*is blij dat ie bij SNT weg is * |
|
Ik dart niet, maar ik zuip wel als een tempelier. Telt dat 00k? |
|
ach je ziet er als co stommepéé uit |
|
quote: |
|
quote: En jij als die dikke Engelsman met die mat |
|
quote: Dat vind ik ook zo'n zak. Zit steeds commentaar te geven en heel wijs te doen, maar zelf ligt hij er iedere keer na de eerste ronde al uit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |