![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo,weer gewonnen. ![]() Varanus-thrash;14-7 Al moet ik er wel weer bij vermelden dat thrash weer als enige een 180 score neer wist te zetten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik vind het wel leuk, maar ben er on-ge-loof-lijk slecht in... ![]() |
|
quote: Hehe,thrash en ik kunnen je misschien nog wat leren ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanmiddag Hell_awaits effe met 5-0 ingemaakt ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: hahaha jij durft, het is ook geen vergelijking Hell_awaits en jij ![]() ![]() ik denk dat ik er morgen wel bij ben te ![]() ![]() |
|
quote: Hehe,is een leuke oefening voor mij.Zal de zaterdag van het dorpsfeest effe tegen Henry.Zal ik de nummer 3 van friesland effe inmaken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Als ik het bord al haal ben ik al blij.... ![]() .. ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Hehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gisteren na de nodige biertjes effe gedart met 4 man.Hell_awaits,thrash,me broertje en ondergetekende.Thrash won dat potje,maar die had dan ook veel minder bier op heheheh ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo zo netjes je 20 e 180 ![]() ![]() ![]() En ik heb eindelijk een keer van je gewonnen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Gisternacht nog aan het darten geweest in de kroeg. Ik gooide om een uur of 3 bij een 4-4 stand in de beslissende leg 180 en daarna 112 uit! En dat terwijl ik vanaf 8 uur al aan het ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe,ja jongen,ik was weer nuchter,en dan maak ik je genadeloos in ![]() @Robert;jou wil ik ook wel es effe inmaken ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dan doe ik ook wel ff mee ![]() ![]() |
|
quote:Dat moet er maar 's van komen ja ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ik heb van die bavariapijltjes (werken in een supermarkt heeft zo wel z'n voordelen) nu nog een dartboard en ik zal ook wel wat met pijltjes gaan gooien ![]() O'er the surging flood of sea my spirit flies... ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Erg jammer dat THE VIKING, Andy Fordham, niet meer mee doet aan de Bavaria WDT ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ja,das echt jammer.Das voor mij toch HET icoon in de dartwereld. ![]() Die gun ik het veel meer dan die over het paard getilde van Barneveld... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Zeker en The Viking over een paard tillen is nog een heel karwei, dus dat zal wel niet zo snel gebeuren. Ik zit nu half te kijken naar de partije tussen Wagner en David, volgens mij een beetje een eenzijdige partij ![]() ![]() |
|
hoest trouwens met onze sneeker afgelopen? THE VIKING was trouwens laatst nog bij ons in de stad(demonstratie en je kon partijtjes met hem darten ) wel gaaf hij gooide(en zoop) iedereen eruit! godverdomme heb je zn dochter wel es gezien ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
one hundrrreeedddd and fourthyyy ![]() |
|
quote: Ja ik zou graag willen dat andy mijn schoonvader was. Wat is zijn dochter knap zeg. Maargoed wat is dit een leuke partij David - Wagner. Nu komt wagner terug van 2-0 naar 2-2 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |