![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Man,je wilt niet weten hoeveel gaten er hier in deur en vloer zitten. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: We shall see.... ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mijn zwager is kampioen van Druten Nijmegen en spijkerhoek ![]() |
|
Varanus-Thrash;15-6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja hehehehe Varanus mag dan wel hebben gewonnen maar wel met heel veel moeite en zonder een 180-score, die ik wel heb gegooid!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Op die 180 er van jou drinken we er nog eentje dan ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Eéntje maar...... zaterdag doen we er een paar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Anders nemen we effe een bord en onze pijlen mee naar Steenwijk ghehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja dat is een heel goed idee, dan houden we het om de beurt vast, oké?? ![]() ![]() |
|
Zo,gisteren Thrash weer effe ingemaakt ![]() 8-4 voor mij,al heb ik het mezelf wel erg moeilijk gemaakt.Ik stond 6-0 voor,en liet Thrash terugkomen tot 6-4 ![]() Hij heeft nog een 180 gegooid,ik moest het met een 140 als hoogste score doen gisteren. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hey Varanus ik zag jou gister volgens mij fietsen samen met je zoontje. Ik kwam Grouw binnen vanaf Heerenveen (minirotonde 3kwart) en jij sloeg rechtsaf. Am I right? het was ongeveer 9 uur 's avonds. ![]() Ontopic: ik geloof dat ik maar weer eens moet gaan oefenen, want de competitie komt er weer aan... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Ja,dat kan zeker wel kloppen.Was met em wezen vissen,en we zaten idd rond een uur of 9 op de fiets. ![]() Btw,je mag hier wel es komen oefenen! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 12-08-2004 14:49] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik haal het bord niet eens ![]() .. ![]() |
|
quote: Hehe,de deur zit hier ook nog vol gaten van uit de tijd dat wij net begonnen met darten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
ik las daten, ik dacht al wtf ![]() ![]() |
|
Ik dart een jaar of 4 competitie, dit jaar weer in een nieuw team dus weer in de 4e divisie. zitten hier nog meer mensen in de Sallandse dartcompetitie? (binnenkort ook maar weer eens oefenen aangezien de competitie op 6 sept weer begint ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Nee, op ZM wordt niet gedated... ![]() ![]() Ontopic: Ik heb vroeger met een aantal maten van me ook wel eens gedart, maar hoe beter ik mijn best doen, des te slechter ik ging gooien. Ik heb te veel Parkinson in mijn rechter arm... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Er kan inderdaad maar 1 iemand de hoogste score en dat ben ik nu al een paar maal achter elkaar geweest ![]() ![]() Volgende week moeten we maar weer ff een gokje wagen ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door thrash op 15-08-2004 14:27] ![]() |
|
volgende week zaterdag zal varanus hopelijk tegen een achterstand aan kijken ![]() ![]() ![]() |
|
Als iemand nog een dartbord wil voor een paar Euro ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 19-08-2004 23:53] F*ck hippies ![]() |
|
of bied je je aan? geldgebrek jongen? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Thrash;morgen ga je der wederom weer aan.Maar bekijk het zo;tradities zijn er om in stand te houden ghehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: hahahaha oke, maar als het aan mij ligt ga ik nu eens winnen en anders ga ik bier drinken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Nee, totaal niet. Dartbord ooit eens gekregen en ligt nu in de kast... F*ck hippies ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |