![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat avondje darten tegen jou gaat waarschijnlijk erg kort worden, als ik je vorm van de laatste tijd zo zie ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Varanus, je kan er niets van. Wedstrijdje? ![]() |
|
Varanus is in het echt vét verlegen. ![]() |
|
quote: Valt reuze mee als ik me de Arnhem Metal Meeting herinner. ![]() ![]() |
|
quote: Was hij daar ook? ![]() Hmmm, ik kan me dus nóg meer niet herinneren. ![]() ![]() |
|
Jezus, na veel bier ga ik echt niet beter gooien zeg, om over m'n typvaardigheden maar niet te spreken ![]() Zal zo de statistieken der effe bijpakken en alles uitrekenen. Komt de officiele stand hier effe te staan hehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hehe, effe de boel uitgeteld. Varanus-Necrobert: 13-6 Varanus-Dave(hehe)(maat van Robert): 16-15 (close call hehe) Heb dus stiekum op het nippertje toch gewonnen. Er zijn helaas niet veel 180 ers gegooid. Dave had er 1 en ik had er 2. Hoogste check out staat op mijn naam met 140. Maar Dave had er een aantal die erg dicht in de buurt zaten; 120, 116, 136, dus ook erg lekkere checks ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
DAVID!!! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mooi, zometeen es de auto opzoeken om me samen met nog een stuk of 100 andere dartmongolen op een snikhete dag als deze op te sluiten in een duistere kroeg om een toernooi te gooien. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gisteren niet in de prijzen gevallen, maar wel verdomd lekker gegooid. Van de 46 koppels zaten we bij de laatste 16 en zijn we met 3-2 verslagen door de kanshebbers van het toernooi. Voor dat resultaat hoeven we ons echt niet te schamen dus. In de singles ben ik niet verder dan de tweede ronde gekomen helaas. Beetje ongelukkige loting. Wel een nieuw record aan 180ers gegooid. 9 stuks gisteren ![]() En twee keer een 170 check gegooid waarvan 1 in een partij ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Tering, wat ben ik in bloedvorm. Binnen een half uurtje weer 5 x 180 gegooid en 170 uitgegooid. Van mij mag het competitieseizoen wel weer los ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
BRUJERIA!!! Waar blijft je mail??!? ![]() Godver, zitten op ZM meer darters dan ik wist. Verlepte theedoek blijkt ook al leuk pijltjes te kunnen gooien ![]() Toch es een ZM darttoernooi organiseren hehe... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Eerst moeten wij maar weer eens los dacht ik zo ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehe, altijd welkom man!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hej, Varanus of iemand anders, weet jij of er binnenkort weer wat darten op tv te bewonderen is? ![]() |
|
quote: Geen idee. Kom ik zelf ook vaak op het laatste moment achter. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, aankomende donderdag zal ik het eens tegen Brujeria opnemen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, staan tweeeneenhalf krat bier koud, de pijlen zijn geslepen, dus gaat gezellig worden vanavond. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
En? ![]() ![]() |
|
quote: nog bezig denk ik ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Darten, jaja, bierhijsen! ![]() ![]() |
|
Haha, de fans staan te wachten. ![]() Hehe, was een verdomd fijn dartavondje met veel ![]() ![]() ![]() Zo ongeveer vanaf 3 uur 's middags tot half 3 vannacht staan gooien hehehe...De klok zo'n beetje rond dus hehe ![]() Ik had Brujeria al gewaarschuwd, als het bier begint te werken ga ik steeds beroerder gooien, en dat was idd ook weer zo. 's Middags was ik de sterkste, maar na veel biertjes werd Brujeria sterker. Uiteindelijke stand tussen Brujeria en mij was 59-43 in mijn voordeel. ![]() Hoogste finish was voor Brujeria die met 2 pijlen 107 uitgooide. ![]() Mijn hoogste check was een 102, niet echt hoog dus. Hoogste aantal 180 worpen staat op mijn naam met 4 stuks. Brujeria gooide 1 maal 180, en een speciale vermelding gaat naar Hell_Awaits die gisteren haar eerste 180 worp gooide! ![]() Half 3 was de koelkast zo ongeveer leeg en hebben we onze klamme kadavers te ruste gelegd. En nu weer fris op dus. ![]() Er zijn nog de nodige (actie) foto's gemaakt die het fototopic nog wel eens zullen bereiken. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() (wat zullen jullie last van je elleboogholte hebben) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |