![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
| Auteur: |
|
|||
|
En vandaag was het helaas helemaal niks. Maarach, mijn dartweekend kon toch al niet meer stuk na gisteren. spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Net varanus ff 2x in gemaakt 2-0 en 2-1 |
|||||||||
|
quote: Hehe, ja ik was flink aan het blunderen en kneuzen zostraks ja. Ach, es effe verliezen is ook niet erg. Gefeliciteerd hehehe..... spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
begin van het einde..... Bazzio Attacks!!! |
|||||||||
|
quote: Te koop; pijlen enzo... spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: Hou ze nog maar ff dan kan ik het vaker van je winnen |
|||||||||
|
quote: Hehe, nu niet naast je schoenen gaan lopen hé? De vernedering van laatst al vergeten zeker? spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: Ja mijn schoenen zijn het huis al uit ik zit nog op mijn kamer Ben de vernedering nog niet vergeten, maar ik ben ook nog niet vergeten dat je een week daarvoor wel erg veel moeite moest doen om het van met te winnen 7-6. Remember???? |
|||||||||
|
Godver, moet echt de hele wereld nu weten dat ik een dipje heb? Als het donderdag maar weer goedgaat ben ik wel weer tevreden. Vrijdag ook werken? Anders kunnen we dan wel effe naar Poolbrothers. spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Wanneer zullen we weer ff gooien?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
quote: Hehe, reken er maar niet op dat ik dan nog een dipje heb hehehe Maarre, moet binnenkort maar weer es effe ja spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: Ja helaas wel, moet elke vrijdag werken, we kunnen bij jou thuis anders ook wel een money dart tournooi houden |
|||||||||
|
quote: Hehe. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: Ja das wel waar maar ik kan er helaas nergens mee heen want ik moet veel werken |
|||||||||
|
Afgelopen donderdag weer een toenooitje op m'n naam weten te zetten en m'n zesde beker in ontvangst genomen. Ging lekker. 3 keer 180 gegooid. En elke 180 is goed voor een pul bier, duss... Vanmiddag gemeentelijke kampioenschappen hier gooien. Es kijken hoever ik ga komen. spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Laatste 8 spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: He jammer ik had gedacht dat je verder zou komen |
|||||||||
|
quote: Laatste partij stond 2-2. Maar ik kreeg m'n dubbel er niet in spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Vanaf dinsdag weer darten op tv. De PDC dan. |
|||||||||
|
quote: Blij dat ik vrij ben. Begint steeds pas om half 11. Maar ga dat zeker kijken. spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
Ja, idd laat. Ik ben ook vrij. De kunsten van Taylor maar weer eens bekijken. |
|||||||||
|
Ik had vroeger een dartbord op mijn kamer met een poster van Jim erop [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 23-12-2005 23:18] Go ahead without me, I'll find my own way |
|||||||||
|
Gisteravond hier thuis weer es ouwerwets gedart en gezopen. Heerschap Thrash kwam effe wat later zodat wij al lekker onder invloed waren. Hij wist me dan ook 3 legs achter elkaar te pakken hehehe. Hoogste check ook op zijn naam. Mooi 130 check met bull's eye Mijn beste resultaat gisteren was drie keer een 180 worp. Was weer een leuke, maar zeer alcoholische avond spelfout weggehaald... |
|||||||||
|
quote: "Vroeger" en "Jim" in één zin... dan voel ik me zelfs oud! Bruce Banner |
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
| Index / Algemeen |