![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
En vandaag was het helaas helemaal niks. Maarach, mijn dartweekend kon toch al niet meer stuk na gisteren. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Net varanus ff 2x in gemaakt 2-0 en 2-1 ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, ja ik was flink aan het blunderen en kneuzen zostraks ja. Ach, es effe verliezen is ook niet erg. Gefeliciteerd hehehe..... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
begin van het einde..... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: ![]() Te koop; pijlen enzo... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() Hou ze nog maar ff dan kan ik het vaker van je winnen ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, nu niet naast je schoenen gaan lopen hé? De vernedering van laatst al vergeten zeker? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja mijn schoenen zijn het huis al uit ik zit nog op mijn kamer ![]() Ben de vernedering nog niet vergeten, maar ik ben ook nog niet vergeten dat je een week daarvoor wel erg veel moeite moest doen om het van met te winnen 7-6. Remember???? ![]() |
|
Godver, moet echt de hele wereld nu weten dat ik een dipje heb? ![]() Als het donderdag maar weer goedgaat ben ik wel weer tevreden. Vrijdag ook werken? Anders kunnen we dan wel effe naar Poolbrothers. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Wanneer zullen we weer ff gooien?? ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehe, reken er maar niet op dat ik dan nog een dipje heb hehehe ![]() Maarre, moet binnenkort maar weer es effe ja ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja helaas wel, moet elke vrijdag werken, we kunnen bij jou thuis anders ook wel een money dart tournooi houden ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ja das wel waar maar ik kan er helaas nergens mee heen want ik moet veel werken ![]() ![]() ![]() |
|
Afgelopen donderdag weer een toenooitje op m'n naam weten te zetten en m'n zesde beker in ontvangst genomen. Ging lekker. 3 keer 180 gegooid. En elke 180 is goed voor een pul bier, duss... ![]() Vanmiddag gemeentelijke kampioenschappen hier gooien. Es kijken hoever ik ga komen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Laatste 8 ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: He jammer ik had gedacht dat je verder zou komen ![]() ![]() |
|
quote: Laatste partij stond 2-2. Maar ik kreeg m'n dubbel er niet in ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vanaf dinsdag weer darten op tv. De PDC dan. ![]() |
|
quote: Blij dat ik vrij ben. Begint steeds pas om half 11. Maar ga dat zeker kijken. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ja, idd laat. Ik ben ook vrij. De kunsten van Taylor maar weer eens bekijken. ![]() |
|
Ik had vroeger een dartbord op mijn kamer met een poster van Jim erop ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Landroval op 23-12-2005 23:18] Go ahead without me, I'll find my own way ![]() |
|
Gisteravond hier thuis weer es ouwerwets gedart en gezopen. Heerschap Thrash kwam effe wat later zodat wij al lekker onder invloed waren. Hij wist me dan ook 3 legs achter elkaar te pakken hehehe. Hoogste check ook op zijn naam. Mooi 130 check met bull's eye ![]() Mijn beste resultaat gisteren was drie keer een 180 worp. Was weer een leuke, maar zeer alcoholische avond ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: "Vroeger" en "Jim" in één zin... dan voel ik me zelfs oud! ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |