![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
keer een weekend prikken dan maar ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Yep ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik kan na 10 pogingen in de 20 gooien. ![]() Nee, darten is leuker om naar te kijken dan om te doen. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
oefening baart kunst ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
quote: Hehe, ik heb dat probleem in mindere mate ![]() Enkel 20 lukt nog wel maar een tripple of dubbel zelden ![]() ![]() |
|
Eerste plaats na koppeltoernooi ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Hehe, een keer een spelletje gespeeld waar je drie keer in de 1 moest gooien en dan mocht je naar de twee etc etc. dubbel of tripple telt dus dubbel of trippel (d'oh) Wanneer ik eindelijk in de 5 zat, zat hwulff al bina in de 20. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Tja, echt een kwestie van veel oefenen hoor. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Geef mij die proffs maar op tv, leuk om naar te kijken. ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: Ja inderdaad. Maar ik heb sowieso kromme poten ![]() ![]() |
|
quote:dat is niet relevant en daarmee dus geen excuus ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Nope, das idd geen excuus ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
maar..maar.. ![]() Als ik een pijl recht probeer te gooien dat gaat hij altijd extreem de rechterkant op ![]() ![]() |
|
quote: Dan moet je naar links richten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nee, dan is het weer extreem - links en daar hou ik niet van ![]() ![]() ![]() |
|
of je pijl rechter in lijn richting het bord houden. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Gisteren tweede geworden ![]() Niet gedacht vantevoren, want er deden verdomd sterke koppels mee. Toen we de kwartfinales haalden keken we elkaar al es verbaasd aan, en na het halen van de halve finales snapten we er al even helemaal niks meer van en de verbazing was reusachtig toen we die wonnen. Helaas bakten we er in de finale niks meer van (teveel ![]() ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, hele weekend weer darten op de tv ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ja, ik zie het net ook in de gids. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hele weekend? Hele week erbij! ![]() |
|
Ah , co tegen andy. En barney heeft al verloren. ![]() |
|
quote: Kan je het serieus opbrengen om een complete avond naar darten te kijken? ![]() Damn, als ik 5 minuten kijk lig al te slapen (wat momenteel een prima idee is want ik moet er morgen weer om 6 uur uit ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |