![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, wij 9-0 gewonnen. Oranjerie in Joure ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Ah goeie zaak ![]() Wij moesten gister tegen Blauwpoort uit Bolsward. Een van die gasten had enorm last van darteritus! Fuck dat is echt vaag man. Hij had gewoon een halve minuut nodig om een pijl los te laten! Enorm irritant (vooral voor mij natuurlijk, want ik moest in de dubbels steeds na hem en moest ik dus steeds wachten ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hehe, ken er ook zo iemand. Die is er inmiddels dan ook mee gestopt. Die kon ze dus écht niet meer loslaten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mensen, duim voor mij. Probeer morgen binnen de top 50 te komen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Gaaf! Op de bbc is morgen trouwens de finale van de winmau te zien, van gerwen zit er nog steeds in. ![]() |
|
quote: Ja klopt ja. Mooie partijen gezien gisteren. Maar die finale moet ik missen. Straks zelf aan de bak ![]() En nu maar hopen dat ik niet in de eerste ronde meteen Rick Hofstra aan de broek krijg. Zal je zien.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Goed rankingtoernooi gegooid ![]() ![]() Dus niet puntloos naar huis, zoals de laatste keer. En nog een 180 derin geslingerd, gratis bier dus ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Goeie zaak! ![]() Zit je nu al in de top 50? ![]() |
|
quote: Grmbl, als ze de standen op de website eens zouden updaten, zou ik dat weten ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wie was dat dan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Sjirk Gjalt de Groot, speelt bij Bert Koster, Pieter Miedema, Marcel Wolfswinkel en Willem deVries in "Noait Thús" Edit: En jawel, deze jongen staat op plaats 43 van Friesland momenteel ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 30-10-2006 17:37] spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo da's netjes! Die gasten staan tweede in de eredivisie, achter het Ouwe Vat van Rik Hofstra! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nou varanus, zaterdag is het zover he...heb je het bier al koud? ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Uhuhuh...... ![]() Edit: Hoe laat? 's Middags vast beginnen denk? [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-11-2006 7:58] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Lijkt me wel. Moeten dit keer de laatste trein sowieso terug hebben! Uur of 3? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Is goed. Over treintijden laat ik me deze keer niet uit ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Als we de trein missen mag je ons persoonlijk terugfietsen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Jullie vreten alles wat voor jullie neus staat toch? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Als het maar niet meer leeft. ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Mooi zo, ben namelijk niet van plan om moeilijk te gaan doen. We hebben dan natuurlijk ook niet veel tijd om te eten hehehe.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nee, als jij nou niet gaat eten en alleen maar gaat bier zuipen, dan maak ik na een paar uurtjes ook wat kans ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
vol Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |