![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
YEEEEESSSS!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HAHAHAHA Brantjes door en dat tegen King ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
WOOOOOOHOOOO King verprutste die laatste wel hoor, maar Brantjes = tha man! ![]() |
|
King is zowieso iemand die gruwelijk wisselvallig is ... en dat breekt em op tegen betere spelers ![]() |
|
Brantjes dus gewonnen. heersch. Helaas heb ik er niets van kunnen zien. Morgen gelukkig wel ![]() ![]() |
|
Wie tippen jullie voor de finale? Die brantjes is aardig goed, denk ik en dat voor een soft tip amateur (ok, hij was wereldkampioen ofzo, boeien!!!) Another Day, Another Way .... ![]() |
|
Megaheersch!!! ![]() @Thrash; wanneer motten wij weer effe?? Ben der weer klaar voor, want de 140 jes wilden er weer goed in vandaag. Ook weer 2 x 180 hehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Das idd een goeie vraag...... moeten na volgende week maar weer eens gooien want ik heb volgende week toetsweek ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Darten wordt vanavond uitgezonden op veronica i.v.m azie Van links naar rechts ![]() |
|
quote: Oke thnx ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Van links naar rechts ![]() |
|
quote: Is goed. Mos heeft trouwens ook eens een dartbord aangeschaft haha ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Godver, niet echt spannend op deze manier. ![]() |
|
Uitgooi van 170 ![]() ![]() |
|
Ja die was geniaal!! Ben er trots op, 3 nederlanders nog in de race. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Hmm, wist de uitslag vantevoren eigenlijk al. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik had alleen wat meer tegenstand van Van der Voort verwacht. ![]() |
|
quote:Get a Life! Kom bv hier in bed liggen en buk gewillig. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() Hoe zit het nou met die burka? ![]() ![]() |
|
quote: Leer jij nou eerst maar Heiniken drinken. Dan hebben we het er verder nog wel over. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Ik ga jou iets leren drinken ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Hoeft niet. Ik ben een natuurtalent. ![]() En nou ontopic slet! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote:Klopt! ![]() ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
En daar gaan we weer. fitton - thornton. En die laatste is zeker niet verkeerd. Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |