![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat ga ik zeker kijken! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:5 jaar alweer?? Ik dacht een jaartje of 2... ![]() Naja, ik vind Phil Taylor persoonlijk iig de beste speler aller tijden. Hij is zo'n 10 keer wereldkampioen geweest (!). Pas als Barney 10 keer de Lakeside wint, komt hij misschien ook in aanmerking voor deze titel. En nee, ik mag Barney niet ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Haha dat zie je niet! Ik zeg trouwens niet dat ik Barney beter vind. Ik stoor me wel altijd aan dat overtrokken PDC gehype. Zoals het zou de champions leage van de darts zijn. Allemaal gelul, competitie vind ik in beide bonden zowat gelijk. PDC heeft idd een aantal toppers maar ook veel meer prutsers. Dat geldt dus ook voor de wdf. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 30-12-2004 14:50] Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
De WDF krijgt hier in Nederland gewoon veel meer aandacht helaas. Toppunt was vanochtend toen ik de Telegraaf opensloeg: Levensgrote foto van Van Barneveld met daarbij een verhaaltje dat hij al naar Engeland gaat om zich voor te bereiden op Firmley Green en oud en nieuw te vieren. En helemaal NIKS over Josephus Schenk, die even een hoog-geplaatste speler eruit gooit! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ja dat is idd de Nederlandse media ten top. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ja ok, je kunt niet aan alle sporten evenveel aandacht besteden natuurlijk, maar áls je dan aan darten aandacht besteed, publiceer dan het juiste artikel. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Idd heel raar. En ook jammer. Maar ondertussen... GO SCHOLTEN!!! Oud Vuil. ![]() |
|
En hij speelt tegen OVENS, hehehe. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: En verloren... ![]() Maarre, vanavond moet Schenk weer ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mja. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Tja oidd ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Tis weer SBS6 tijd. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Vanavond heen en weer zappen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Van der Voort!! Netjes hoor ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Rtl 5 is nu ook erg spannend! Oud Vuil. ![]() |
|
En weer sbs6. Dat zappen is minder, zeg. Go fitton. Die trouwens meer op die dikke kleine bluesbrother lijkt, als op iemand van madness. Oud Vuil. ![]() |
|
Tja ja, zal het deze keer eens echt spannend worden met Barney? Ik heb zijn laatste wedstrijd maar even express gemist ![]() Anyways, ergens hoop ik niet dat ie wint... (Shit betrap ik mezelf op een vorm van jaloezie?? Nah, neuh zo knap is z'n vrouw nou ook weer nie.... ) Another Day, Another Way .... ![]() |
|
Darrel Fitton!!! ![]() Maar effe serieus, de WDF is gewoon leuker om te zien omdat daar meer 'persoonlijkheid' uitgaat van de spelers. Er kan meer gein gemaakt worden, terwijl de PDF vaak een heel serieus kliekje is. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Godver.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hehe, Taylor - Painter ![]() Wat isdie Painter een aansteller ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Kzit nu via internet te kijken naar vincent van der voort en zijn tegenstander met onderin mijn schermpje het online scorebord dat net iets sneller is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Ow? Op sbs6 is het nog niet op. Linkje? Oud Vuil. ![]() |
|
quote:Sorry dat ik het nu pas zie. Maar op het moment dat ze hart van nederland gaan uitzenden kan je beter http://news.bbc.co.uk/sport kijken Commetaar is ook nog eens stukken beter. Ik zal nog even niet vertellen wie gewonnen heeft ![]() Nu kun je het daar alvast kijken. Aangezien de wedstrijden online te bezichtigen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 03-01-2005 23:30] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |