|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Speel jij met softtips dan? spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik zou eens heel snel sbs aanzetten als ik jou was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo, hé. Die broertjes, 17 en 19... Oud Vuil. |
|
gister 2x 180 gegooid met mn nieuwe pijlen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik was er al achter ja. Is de eerste keer dat ze koppels uitzenden. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, een dartmaat van mij is afgelopen vrijdag dus effe met 3-0 door Jonny Nijs ingemaakt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Gooi tegenwoordig ook 2 a 3 per dag. spelfout weggehaald... |
|
hmz, vind het dames-koppel niet zo boeiend. ga je nog meedoen met het "open Salland" tournooi Varanus? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Durf ik je nog niet te zeggen. Heb zelf ook slechts nog maar 1 toernooi gedaan en zitten er alleen hier nog wel 4 aan te komen in de eerste twee maanden. Effe afwachten dus. Maar wil in ieder geval wel meer toernooien af gaan lopen. ZM team?? spelfout weggehaald... |
|
maybe... ik heb nog 2 tournooien in de planning. beiden ranking-tournooien. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Jij bent bondslid? Ik nog niet, maar wil me binnenkort wel opgeven. spelfout weggehaald... |
|
Net een 13 darter gegooid. Heersch!! spelfout weggehaald... |
|
quote:Je kunt het altijd wel mooi vertellen, maar ik moet je eerst nog maar eens in het echt zien gooien Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Ik mag blij zijn als ik em na 30 pijlen ingooi. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Hehe, je weet dat je welkom bent spelfout weggehaald... |
|
Nou, dat was niet veel aan, die finale. Oud Vuil. |
|
quote:ja, ben nu zo'n 4 jaar SDC (bond) lid. en 13-darters zijn wel heersch ja. hoe deed je het? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Zo, maar weer eens een poosje gooien! mazzl! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik word binnenkort FDB lid. Geen idee meer hoe ik die 13 darter gooide. Is alweer een paar dagen terug hehe... spelfout weggehaald... |
|
Friesche Dart Bond? vanavond oefenwedstrijd respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik mag donderdagavond weer. M'n eerste plek in de poule verder uitbouwen hehe spelfout weggehaald... |
|
glansrijk gewonnen en onmeunig dronken geworden. bah wat was ik brak vandaag. Vanavond maar eens niet darten, k heb het wel een beetje gehad eerst. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Hehe, ik heb net al effe lekker gegooid. Meteen de eerste worp van de dag een 180. Zojuist gevolgd door een tweede. Ben wel weer klaar voor morgen. spelfout weggehaald... |
|
quote:Hehe, zo voelde ik mij ook vandaag. Alleen zijn wij gister met 8-1 ingemaakt...maar wel een 180 gegooid! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |