|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, prutser die je bent Wordt idd weer es tijd voor een potje ja spelfout weggehaald... |
|
Nog beetje verrassende checks enzo gegooid daaro? spelfout weggehaald... |
|
Hoogste was 124, van een zestien jarig jochie... Verder nog 119 en 122. David miste de bull voor 170. Bij de dames was de hoogste check 40 maar wel een fles wijn. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hehe. Ik was gisteren zelf best wel verbaasd dat ik na toch aardig wat biertjes nog 132 wist uit te gooien. Jammer van die 170 Edit: en niet eens op de bull begonnen, maar op de 20. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 24-04-2006 12:44] spelfout weggehaald... |
|
Fijn, het is weer zover op sbs6, de hele week. |
|
Ik ga zo ook darten kijken. Het voetbal was alvast kut damn. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 07-05-2006 20:01] |
|
Godverdomme ik wordt echt schijt ziek van die spelletjes dozen op sbs6...staan ze daar heel de tijd lollig te doen met die tandpasta smile bekken van dr.....ARGHHHH Fuck the world and fuck you |
|
HAHAHA Essers dr WEEERR uit...familie van Stompe ???hehehe, ok die was flauw...maar toch.heeft zich nog niet echt kunnen waarmaken op tournooien die er echt toe doen.. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 07-05-2006 20:54] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jammer. Heb een paar keer toernooien gegooid waar Albertino ook gooide, en toen wist ie het wel waar te maken. spelfout weggehaald... |
|
Godallemachtig, wat is dat voor gezeik met dat voetbal er doorheen? |
|
quote: Hmm, niks van meegekregen. Verjaardagsfeessie, en we zaten buiten. Wast nog wat gisteren? spelfout weggehaald... |
|
Godallemachtig wat een partij gister zeg! Michael van Gerwen tegen Martin Adams. De kwalitatief beste partij darts ooit! Adams gemiddeld per dart: 35.61 Van Gerwen: 35.95 (!) Schitterend! Op 3-5 gooit dat jochie, terwijl Adams op tops staat, zomaar ff 146 uit. En op 6-6 gooit ie een 164 check terwijl Adams nog niet eens op een check staat (normaal zetten ze 'm dan rustig weg). Wat een klasse! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Idd de mooiste partij ooit op televisie vertoond. Diep respect!!! spelfout weggehaald... |
|
Ik weet niet of ik het de mooiste vind, paar jaartjes terug wist barney ook mooi vuurwerk neer te zetten op de embassy (was dat niet ook tegen adams). Maar het was erg gaaf! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Het was een súpergave pot, ik heb met open mond staan kijken, net zoals van Gerwen met open mond aan het darten was, hehehe. Als het goed is komt er nu geen voetbal tussendoor, want er is geen voetbal. Ofzo. Het was iig wel zwaar irritant! |
|
quote: Gelukkig, ik ergerde me ziek aan dat teringvoetbal. Was inderdaad een ontzettend mooie partij gisteren. |
|
verdomme dat heb ik dan weer gemist! gffyr |
|
quote: SBS 6 blijft kut met peren als het om darts gaat. I.p.v. dat ze gewoon lekker darts uitzenden komt er tussen iedere partij 6 minuten reclame, het belspelletje, een stomme nabespreking en tot overmaat van ramp Hans kraai junior tussendoor. Plus dat ze lang niet alle wedstrijden uitzenden en dat er altijd wel weer een kutprogramma zoals dat hartenjagers van nu tussenkomt. Ik ben voor een soort betaald darts kanaal net als versatel met voetbal heeft. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
SBS sucks inderdaad. Wat een rukzender. En dan die rotkop van een Edward van Cuilinz´nkin er ook nog bij Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vanaf volgende week weer competitie Ik kan ivm met nachtdienst slecht eens per 3 weken spelfout weggehaald... |
|
Oh ja, Bavaria World Darts trophy weer op tv. Hankey weggestuurd spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe wat heeft hij nu weer geflikt dan? [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-09-2006 14:10] |
|
quote:Welke poule zit je? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Hij liep in de partij te vloeken en te tieren en liep van het podium af nog voordat hij was afgekondigd @Necrobert: Geen flauw idee, zal de FDB er es op nazoeken. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |