![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat darten alleen voor kale postbodes en dikke mensen was? ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
quote: Heh verdorie! ![]() ![]() Het zal je moeder maar wezen... ![]() |
|
He Bazzio. Heeft je zus alles op voorraad in haar winkel? Ik wilde namelijk en bord en cabinet voor iemand kopen met kerst. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Net m'n grootste concurent even met 27-13 uitgeschakeld. Laatst heb ik van em verloren met 10-7, maar dat is vanavond weer aardig rechtgetrokken hehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Tsss, zit je niet te kijken naar tv? Nu ff voetbal, maar straks weer darten, pdc ofzo?!?! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 28-12-2004 23:29] Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Nope, hoorde ik vanavond pas toen we zelf fanatiek bezig waren... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Maarre gaat zometeen weer verder begrijp ik ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ach, toch de foute bond... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Oops, beetje laat gezien. Normaal alleen een Varanus topic hier. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: niks fout, veel toppers alleen minder vaak op tv in februari een tournooi met oa. Van Barneveld, Fodham, Mardle en Taylor... ben benieuwd None of us are saints - Albert Fish ![]() |
|
ik raak alles en iedereen behalve het dartbord, dus ik mag nooit mee doen ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Dat omschreef ik gisteren idd iets verkeerd hehehe. Kwam door ==> ![]() Zitten idd toppers bij. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Kom je maar es langs. Kun je oefenen hehe ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo hee, die Schenk staat er voor het eerst, maar gooit alsof hij er al jaren staat! Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Die gooit echt sterk man!! Leuke wedstrijd. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
SCHENKIEEEEEEEE. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wim; heb je de wedstrijd erna ook nog gezien?? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Taylor tegen ... Een heel stuk wel, op een gegeven moment was ik afgeleid. Maar Taylor leek die ander helemaal weg te spelen. Zoals gewoonlijk. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Tegen....idd(naam ook effe kwijt) Heb alleen de eerste legs gezien. Niet echt spannend. Taylor zal dan ook vast hebben gewonnen. Tyfus, wat gooit die strak zeg ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Niet normaal, ja. Ik wil hem idd wel eens tegen barney zien uitkomen, die 2 zijn écht aan elkaar gewaagd! Oud Vuil. ![]() |
|
Is dan ook de beste darter ter wereld. Barney waant zich nog wel eens in die positie, maar is laatst nog volledig weggespeeld door Taylor. Jammer dat er geen toernooi is met alle darters uit beide bonden ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hee Robert....wanneer moeten wij es effe?? ![]() En idd, Taylor is toch echt beter als Barney. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: quote: Oud Vuil. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |