![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@ Varanus: Henry Wagenaar...zegt me niks. 3e van Friesland weet je dat 100% zeker?? Maar goed, ik moet vanavond los dus ik ga ff oefenen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Nagenoeg 100%, hij heeft een tijdje terug tegen Rick Hofsta gedart en dat heeft Henrie met 3-1 of 3-2 gewonnen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ah,thrash heeft al geantwoord zie ik ![]() Robert;succes vanavond dan maar ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
En Robert??Wat was de uitslag? ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehe,best of 5 is idd stukken beter.Ik heb zelf ook dat ik flink erin moet komen,anders gooi ik geen flikker.Net effe gegooid,en als ik eenmaal een poosje bezig ben volgen de 100 score's elkaar best snel op. spelfout weggehaald... ![]() |
|
En een paar biertjes helpen bij mij ook altijd wel ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Een paar wel ja,maar na de 10e-11e word het stukken minder ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gisteravond na een slechte start van mijn kant,heb ik toch Thrash weer met 8-4 weten in te maken ![]() De enige 180 score was deze keer ook weer es voor mij ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ja knap hoor volgende keer ben ik weer de betere ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Nope.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Net Hell_Awaits effe met 5-0 ingemaakt,en mijn 25e 180 gegooid ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Heb afgelopen vrijdag 128 gecheckt. Wat een kick geeft dat toch ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Das een lekkere uitgooi.Mijn hoogte is 152 en ik denk dat ik dat voorlopig niet ga overtreffen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb één keer 170 uitgegooid. Alleen toen was ik alleen dus niemand heeft het gezien ![]() Klinkt misschien gek, maar persoonlijk vind ik 128 lastiger dan 152, vooral omdat je bij 128 niet op triple 20 begint normaalgesproken. Ik gooide 'm met triple 18, triple 14, dubbel 16. ![]() Aan de andere kant heb ik 152 nog nooit gecheckt... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Wow,170 das echt kicke man. Maat van me gooide z'n eerste 180 zonder iemand erbij.Heeft ie lang aan moeten horen,tot ie laatst eindelijk eens ééntje in het bijzijn van mij gooide.Pak van z'n hart ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
als ik terug ben dan moeten we maar weer een gakje wagen, Varanus. ik kan hier alleen niet oefen, das wel klote. misschien is er een neger waar ik met pijlen of speren op kan oefen ![]() ![]() |
|
quote: Hee man ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ja het is hier helemaal geweldig!! heb al veel mooie dieren gezien o.a. 1 varaan, een baby varaan, een agaam (met een rode kop en een blauw achterlijf) en wat kleine hagedissen. je ziet de foto's wel ![]() ![]() hail ![]() |
|
Zo, eindelijk m'n dartschuur klaar. Thrash al effe in m'n privékroeg ingemaakt haha.. ![]() ![]() Voor de rest mag iedereen komen die een beetje kan gooien, of gewoon een pot bier wil pakken. Zal binnenkort effe foto's plaatsen. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ha ha ja nou moet ik zeker eens een keertje langskomen om bij jou te darten! ![]() We hebben afgelopen dinsdag overigens met 5-4 gewonnen, terwijl we met 4-1 achterstonden. He he je had die koppen moeten zien toen ze uiterst teleurgesteld weer afdropen richting Jubbega... ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Hehe, je moet es wat meer oefenen jong... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Okee, meld maar wanneer je es een gaatje hebt, dan zet ik het bier koud. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |