![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
GVD wat een geweldige uitgooi van david. Je partij eindigen met een 170 finish. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Hehe.Net gemist goddomme.Maarre,vette heersch voor zo'n uitgooi! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Die gast blijft elke keer bewijzen dat ie gewoonweg de beste darter ter wereld is. Daarna qua overwinningen Barney, maar qua spelliefde The Viking .. wat een gast, tranen in zijn ogen toen ie af moest melden ![]() |
|
David idd een heerschende uitgooi En The Viking is de heerschende darten ![]() ![]() ![]() |
|
quote: David was de beste darter ter wereld. Toen hij goed in vorm was leek hij wel een robot die aan het darten was. Die gast kon zo constant in zijn spel blijven. Nu is dat helaas minder. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Ik kan effe niet op de naam komen,maar hij heeft ook last van een of andere ziekte. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Klopt, hij heeft iets met zijn bloed en daarom loopt een beetje raar en hij kan zijn (dart)arm niet geheel strekken. En dan nog op zo'n hoog niveau darten, das toch een hele prestatie ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dat was het idd.Thanks maat ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik weet het meneer het redactie lid, ik ben goed ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Hij is ook gaan darten door die ziekte. Ik weet ook dat Tony David af en toe in het mooie plaatsje Voorschoten (waar ik dus woon) komt omdat hij en zijn familie contact hebben met iemand met diezelfde ziekte die hier woont. Maar hij is duidelijk het symbool van doorzettingsvermogen. Ik heb zeer veel respect voor die man. ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Hij heeft homofelie. ![]() En de beste darter is waarschijnlijk nog steeds Phil Tayler. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Jah, van die andere competitie(ofzo). Een keertje een battle tussen die gasten zou wel een keer gaaf zijn. Andy zien janken was idd erg treurig om te zien. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ja idd is een supersympatieke dude. Zo'n battle is al eens geweest tussen Tayler en Barneveld een paar jaar geleden, toen kreeg Barney flink op zijn kloten. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Hehehe, maar nu? Barney is inmiddels ook erg goed. Oud Vuil. ![]() |
|
Tja idd, maar Tayler wordt nu ook iets minder goed. Barney had volgens mij toen voor de 2e keer de Embassy gewonnen, dus echt slecht was hij toen ook niet. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
hehe eindelijk heb ik Varanus eens ingemaakt 4 - 2 hehehe ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Grmbl.. ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Ik hoop het niet maar ik denk het wel grrrrrr ![]() ![]() |
|
Gisteren effe tegen Henri Wagenaar gedart.Die gast is de nummer 3 van Friesland,en dat heb ik gemerkt.Ben met 18-6 ingemaakt,en daar ben ik toch nog blij mee,want ik had niet verwacht een leg tegen die jongen te winnen hehehe.Die gooide gisteravond effe 5 keer 180....is gewoon niet van te winnen als amateur hehehehe.Maarre,ik ben blij met m'n 6 legs,viel hem ook niks tegen overigens.Ik gooide nog een hele mooie 100 finish,met 2 pijlen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Zo zo knap hoor ![]() ![]() volgende keer maakt ik je in met 18-6 ![]() ![]() ![]() |
|
Darten...wie? Nou, ik! In de motorgarage van m'n broer, gewoon voor de gein. Goed ben ik niet, dat uitgooien met een dubbel is soms echt een ramp! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 14-09-2004 18:28] ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Hehe,Henri stond er zelf ook nogal van te kijken dat ik hem 6 legs inmaakte.Hij was dusdanig onder de indruk dat ie me wil gaan trainen hehe ![]() Zaterdag trouwens Thrash.Was je nog niet vergeten he? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 14-09-2004 18:32] spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Kwestie van oefenen ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |