![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Net zoeits als : Ik vind koffie heerlijk, ik heb geen koffiezetapprataat en drink het nooit! ![]() |
|
quote: Whahahaa, nude flights. ![]() Strakke site, bazzio. Alleen jammer dat ik niks kon opslaan, qua plaatje. Ik wou ff zo'n flight hier neer zetten, maar das me nu te veel moeite. Geen rechts klikken, tsss. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ![]() Kan toch ![]() Ik heb t vroeger wel gedaan maar tegenwoordig niet meer... kan ik t nog wel leuk vinden LAI LAI HEI ![]() |
|
quote: maar dan is "leuk vinden" hier hetzelfde als niet leuk vinden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
mn pa is afgelopen weekend 8ste geworden met zn team in de finale van Het nederlands darttoernooi ![]() nu ik nog ![]() ![]() |
|
ik dartte eerder nog wel eens af en toe, toen mijn vriend nog in de kroeg werkte... maar nu werkt ie er niet meer dus dart ik bijna ook niet meer... kwas trouwens ook lomp slecht haha we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
Darten is voor mensen met dikke buiken ![]() |
|
quote: whaha ik ben niet dik hoor... als ik ook zo kijk naar menig darter hier in de kroeg, moet ik je ook denk ik wel tegenspreken... we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
quote:En die enorm dikke topdarter dan! ![]() |
|
quote: dus als er 1 dik is.. is iedere darter dik? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven ![]() |
|
quote: Yep. Ik gooi nog geen pijl in een pakje boter trouwens. Waarom??? Geen idee Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote:een is enormdik, de rest dik. bv barneveld al. Als je niet dik bent ben je ook niet goed, kijk maar naar koos stope. ![]() |
|
quote: Nu heb ik wel meer figuren hier dom zien lullen, maar jij .... ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Maak je zinnen eens af. ![]() |
|
quote: tony davids?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Jij hebt duidelijk de wedstrijd andy forham - barneveld gezien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote:Nee nee (denk ik) het is een engelsman, met een matje in zijn nek. ![]() |
|
quote: Tsja, is voor de dartscene en behoorlijke site, zit ook veel scan, knip, plak en bewerken werk in. Er wordt helaas nog steeds veel gejat, maarja een watermerk overal in is ook niets. Vandaar de enigzins kleine beveiliging. Maar je wilde een flight zien. ![]() ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:En hij noemt de persoon bij het naampje! andy forham! Wat een buik, heerlijk! Ik wil daar wel eens over vrijwen ![]() |
|
quote: nee slet, ik bedoel dat tony davids erg goed is en dun is [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-06-2004 22:35] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Dankje, dun? misschien goed? nee alleen geluk. Denk na voordat je wat zegt, botmonool. ![]() |
|
quote: Subtiel, zeg. Btw, dat woord, botmongool. http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=botmongool&lr=lang_nl Niet veel resultaten, zeg. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 16-06-2004 22:46] Oud Vuil. ![]() |
|
![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |