IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Satan is een mietje! [Christendom III] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2008 12:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 januari 2008 11:32 schreef Fusion het volgende:
Dat was me wel duidelijk ja. Ik word alleen een beetje moe van die spot de hele tijd (niet per se tegen jou persoonlijk gericht). Rozekruis loges, UFOs en allerlei andere spirituele en metafysische zaken worden met een stuk minder gehoon besproken.




Nou, ik vind het bestaan van UFO's wel iets aannamelijker dan het scheppingsverhaal en de zondeval in de bijbel.

En ach, met minder gehoon besproken? Ligt er maar aan met wie je praat. Nederland is, godzijdank, niet zo christelijk-religieus als (sommige delen) van Amerika. Meer dan driekwart van de Amerikanen denkt nog dat slechts een christen een goede president kan zijn. En o wee als je Harry Potter leest, (fictionele) magie is des duivels!
Ik denk dat als je je maar in juiste sferen bevind,je genoeg mensen kan vinden die willen praten over de valsheid van ander spiritueel geneuzel.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-01-2008 12:55]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2008 12:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-01-2008 12:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 13:01 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 12:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nou, ik vind het bestaan van UFO's wel iets aannamelijker dan het scheppingsverhaal en de zondeval in de bijbel.

En ach, met minder gehoon besproken? Ligt er maar aan met wie je praat. Nederland is, godzijdank, niet zo christelijk-religieus als (sommige delen) van Amerika. Meer dan driekwart van de Amerikanen denkt nog dat slechts een christen een goede president kan zijn. En o wee als je Harry Potter leest, (fictionele) magie is des duivels!
Ik denk dat als je je maar in juiste sferen bevind,je genoeg mensen kan vinden die willen praten over de valsheid van ander spiritueel geneuzel.
Het doet er niet toe wat jij of ik aanneemlijker vind. Het gaat erom of je op een serieuze en enigzins respectvolle manier een discussie kan voeren. Ik constateer dat in bijv. de 2 desbetreffende topics er een stuk minder gespot wordt. En het hangt er vanaf met wie praat? Tsja, ik ga niet die topics doorspitten om te kijken of mensen die ik hier spottend vind doen, dat daar ook doen.


When your people matter, menstrual health matters


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2008 13:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je kan mij niks verwijten, ik laat in beide topics zien dat ik op beide onderwerpen een uiterst sceptische blik heb .

En natuurlijk; ufo's met lasers zijn veel cooler dan pratende slangen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 13:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 13:04 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je kan mij niks verwijten, ik laat in beide topics zien dat ik op beide onderwerpen een uiterst sceptische blik heb .

En natuurlijk; ufo's met lasers zijn veel cooler dan pratende slangen!
Ok op beide :D


When your people matter, menstrual health matters


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-01-2008 16:47 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 januari 2008 10:05 schreef Fusion het volgende:
Psies andersom


Nope jodendom wordt overgedragen van moeder op kinderen niet van vader op kinderen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2008 16:50 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 januari 2008 12:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
En o wee als je Harry Potter leest, (fictionele) magie is des duivels!


And while I'm on the subject, let me say something about Harry Potter. Warlocks are the enemies of God! And I don't care what kind of hero they are, they're an enemy of God and had it been in the old testament Harry Potter would have been put to death!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-01-2008 16:51 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 januari 2008 10:02 schreef Fusion het volgende:
Ehm als Schepper heb je nou eenmaal dat voorrecht


Absolute heerser, rechter en jury en aanklager dus, lekker liefdevol.

quote:
Op 24 januari 2008 10:02 schreef Fusion het volgende:
Mijn mening; God heeft zich voor Jezus in de meeste grote religies wel laten zien. En volgens mij staat in de Bijbel dat de mensen die Jezus niet kennen op hun daden en geweten beoordeeld zullen worden. Zowiezo vergeten jullie allemaal dat het niet om veroordelen maar om liefde gaat. Jullie blijven allemaal maar hameren op Inquisitie, hel, ongelovigen etc. Daar draait t Christendom niet om. Het draait om liefde.


En joden dan? Die kennen "jou" god ook. Maar accepteren jezus niet als de messias noch als de zoon van god noch als profeet. En zijn volgens diezelfde bijbel het uitverkoren volk.

En als zoals eerder in deze draad mensen na de zondeval inherent zondig "slecht" zijn dan geld dat ook voor jezus en als jezus een aspect van god is zoals sommige christelijke theologien volhouden dan is god dus zondig doormiddel van jezus.

En dat wij daarop doorhameren is logisch, de geschreven tekst die jullie onderschrijven is er mee doordrenkt, de geschiedenis is ermee doordrenkt. En je oordeelt op basis van feiten en voorbeelden niet op wat de mening van indvidueele christenen is dat is ondoenelijk bij het vellen van een oordeel over een religie.

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 24-01-2008 17:02]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2008 17:10 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 januari 2008 16:50 schreef Schaep het volgende:
And while I'm on the subject, let me say something about Harry Potter. Warlocks are the enemies of God! And I don't care what kind of hero they are, they're an enemy of God and had it been in the old testament Harry Potter would have been put to death!


Wat een onwetenden!

Warlocks are, among historic Christian traditions, said to be the male equivalent of witches (usually in the pejorative sense of Europe's Middle Ages), and were said to ride pitchforks instead of broomsticks which normally witches would ride.

Ik zie Harry alleen op een bezem rijden. Misschien is 'ie omgebouwd .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-01-2008 17:10]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-01-2008 17:17 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 24 januari 2008 17:10 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een onwetenden!

Warlocks are, among historic Christian traditions, said to be the male equivalent of witches (usually in the pejorative sense of Europe's Middle Ages), and were said to ride pitchforks instead of broomsticks which normally witches would ride.

Ik zie Harry alleen op een bezem rijden. Misschien is 'ie omgebouwd .


Hehe. Ach, wat maakt het uit, het werkt.

I can go into a playground of kids that don't know anything about Christianity, lead them to the Lord in a matter of, just no time at all, and just moments later they can be seeing visions and hearing the voice of God, because they're so open. They are so usable in Christianity.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 17:17 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 16:47 schreef Dargull het volgende:
Nope jodendom wordt overgedragen van moeder op kinderen niet van vader op kinderen.
Klopt, ik las je bericht dan ook fout...


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 17:24 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

Ondanks dat de onwil tot zonder oogkleppen op te discussieren van je post afdruipt...

quote:
Op 24 januari 2008 16:51 schreef Dargull het volgende:
Absolute heerser, rechter en jury en aanklager dus, lekker liefdevol.
Wie zegt da een absolute heerser, rechter en jury en aanklager niet liefdevol kan zijn? Je doet t voorkomen alsof dat een logische conclusie is. Ehm... dat is t niet.

quote:
Op 24 januari 2008 16:51 schreef Dargull het volgende:
En joden dan? Die kennen "jou" god ook. Maar accepteren jezus niet als de messias noch als de zoon van god noch als profeet. En zijn volgens diezelfde bijbel het uitverkoren volk.
Klopt. Volgens sommige Christenen zal t hen dan ook niet goed aflopen. Ik heb daar geen mening over. Althans, ik heb daar tegenstrijdige gedachten over.

quote:
Op 24 januari 2008 16:51 schreef Dargull het volgende:
En als zoals eerder in deze draad mensen na de zondeval inherent zondig "slecht" zijn dan geld dat ook voor jezus en als jezus een aspect van god is zoals sommige christelijke theologien volhouden dan is god dus zondig doormiddel van jezus.
Wat een nonsens. Je wilt dat ik op dit soort pseudo-logica inga? Oke. Jezus was zondevrij, sterker nog, hij was God op aarde. Dat is de disclaimer tegen jouw bewering

quote:
Op 24 januari 2008 16:51 schreef Dargull het volgende:
En dat wij daarop doorhameren is logisch, de geschreven tekst die jullie onderschrijven is er mee doordrenkt, de geschiedenis is ermee doordrenkt. En je oordeelt op basis van feiten en voorbeelden niet op wat de mening van indvidueele christenen is dat is ondoenelijk bij het vellen van een oordeel over een religie.
Ik snap de eerste zin niet helemaal. Waarover doorhameren? Waarmee is de Bijbel doordrenkt?


When your people matter, menstrual health matters


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-01-2008 17:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

*Hmmmm zou Fusion misschien degene zijn die oogkleppen op heeft gezien de algemene tendens van haar antwoorden? Elke keer als iemand tegen haar ingaat verwijt ze die persoon onwetendheid, stupditieit of een bekrompen visie.*

Ik zie in ieder geval al weer een reden waarom er binnen de metalbands zoveel haat jegens het christendom is.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-01-2008 17:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jesus was zondevrij omdat hij eigenlijk een dinosaurus was!

http://www.youtube.com/watch?v=Zyl__ozv_1w&NR=1

(even om de verhitte gemoederen af te koelen!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 17:32 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 17:29 schreef Jenje het volgende:
*Hmmmm zou Fusion misschien degene zijn die oogkleppen op heeft gezien de algemene tendens van haar antwoorden? Elke keer als iemand tegen haar ingaat verwijt ze die persoon onwetendheid, stupditieit of een bekrompen visie.*

Ik zie in ieder geval al weer een reden waarom er binnen de metalbands zoveel haat jegens het christendom is.
Jajajaja, stemmingsmakertje van me. Ik verweet alleen 1 iemand onwetendheid mbt. gnostische teksten. En dat was volkomen terecht. Voor de rest verwijt ik niemand stupiditeit. En de visie van een aantal van jullie is minstens net zo bekrompen als de mijne


When your people matter, menstrual health matters


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-01-2008 17:34 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 januari 2008 17:24 schreef Fusion het volgende:
Ondanks dat de onwil tot zonder oogkleppen op te discussieren van je post afdruipt...


Laten we nou niet persoonlijk worden.

quote:
Wie zegt da een absolute heerser, rechter en jury en aanklager niet liefdevol kan zijn? Je doet t voorkomen alsof dat een logische conclusie is. Ehm... dat is t niet.


Macht corumpeert, absolute macht corumpeert absoluut.

quote:
Klopt. Volgens sommige Christenen zal t hen dan ook niet goed aflopen. Ik heb daar geen mening over. Althans, ik heb daar tegenstrijdige gedachten over.


Laten we maar voor de christenen hopen dat de joden het niet bij het rechte eind hebben de bijbel is nogal duidelijk over wat god van valse goden vind, wat jezus effectief is als de joden het bij het rechte eind hebben.

quote:
Wat een nonsens. Je wilt dat ik op dit soort pseudo-logica inga? Oke. Jezus was zondevrij, sterker nog, hij was God op aarde. Dat is de disclaimer tegen jouw bewering


Nonsens? Katholieke theologen discuseren tot de dag van vandaag nog over de helige drie eenheid (de vader de zoon de heilige geest) en dan ook nog vrij heftig over het door mij aangestipte punt zij bekijken het natuurlijk wel van de andere kant en proberen god te vrijwaren van zonde.

quote:
Ik snap de eerste zin niet helemaal. Waarover doorhameren? Waarmee is de Bijbel doordrenkt?


over de oordelen/veroordelen. de bijbel is doordrenkt met harde seks, broeder moord, moord, overspel iedere zonde is nogal in uitvoerig detail beschreven om het zo te zeggen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 17:35 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 17:29 schreef Jenje het volgende:
Ik zie in ieder geval al weer een reden waarom er binnen de metalbands zoveel haat jegens het christendom is.
Ik zie in ieder geval al weer een reden waarom ik zoveel haa... eh nee, soms afkeer heb van de houding van de gemiddelde metalhead.


When your people matter, menstrual health matters


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 24-01-2008 17:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

fight intolerance with intolerance


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 17:40 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 17:34 schreef Dargull het volgende:
Laten we nou niet persoonlijk worden.
Je hebt gelijk.

quote:
Op 24 januari 2008 17:34 schreef Dargull het volgende:
Macht corumpeert, absolute macht corumpeert absoluut.
Ga je weer met je pseudo-logica! Moet ik hier nou echt op in?

quote:
Op 24 januari 2008 17:34 schreef Dargull het volgende:
Laten we maar voor de christenen hopen dat de joden het niet bij het rechte eind hebben de bijbel is nogal duidelijk over wat god van valse goden vind, wat jezus effectief is als de joden het bij het rechte eind hebben.
Klopt.

quote:
Op 24 januari 2008 17:34 schreef Dargull het volgende:
Nonsens? Katholieke theologen discuseren tot de dag van vandaag nog over de helige drie eenheid (de vader de zoon de heilige geest) en dan ook nog vrij heftig over het door mij aangestipte punt zij bekijken het natuurlijk wel van de andere kant en proberen god te vrijwaren van zonde.
De heilige drie-eenheid en 'hoe menselijk Jezus was 'staat compleet los van het feit dat alle Christenen het erover eens zijn dat Jezus zondevrij was.


quote:
Op 24 januari 2008 17:34 schreef Dargull het volgende:
over de oordelen/veroordelen. de bijbel is doordrenkt met harde seks, broeder moord, moord, overspel iedere zonde is nogal in uitvoerig detail beschreven om het zo te zeggen.
Dus? Ik zie je punt niet. De enige die oordelen mag, is God. En uiteraard worden seks, broedermoord etc in de Bijbel beschreven. Het is toch aan de orde van de dag? Ik snap echt je punt niet.


When your people matter, menstrual health matters


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 24-01-2008 17:55 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 24 januari 2008 17:40 schreef Fusion het volgende:
Je hebt gelijk.

[quote]Ga je weer met je pseudo-logica! Moet ik hier nou echt op in?


Die pseudo logica van mij heeft zich anders keer op keer bewezen door de hele menselijke geschiedenis heen. Hij is ook niet van mij maar van Lord Acton (nee das geen BM band maar ik snap de verwarring ) overigens.

quote:
De heilige drie-eenheid en 'hoe menselijk Jezus was 'staat compleet los van het feit dat alle Christenen het erover eens zijn dat Jezus zondevrij was.


Behalve Gnostici die vinden nu eenmaal dat we allemaal een beetje god in ons hebben, en ja er zijn christelijke gnostici, maar dat zal wel ketterij zijn ofzo. En wacht de katharen dachten ook dat god zondig was maar die hebben jou voorouders allemaal uitgeroeid dus dat probleem is ook vrij effectief verholpen.


quote:
Dus? Ik zie je punt niet. De enige die oordelen mag, is God. En uiteraard worden seks, broedermoord etc in de Bijbel beschreven. Het is toch aan de orde van de dag? Ik snap echt je punt niet.


Je mist de ironie van een religie waarvan de god vind dat er 10 dingen zijn die niet mogen, maar die tien dingen vervolgens uitvoerig en tot in details zijn beschreven in het heilige boek van die religie? Laten we mensen nu vooral geen ideeen geven

Verder is het best een goed boek overigens maar of dat nu komt door de religie/god/peterus of door de talenten van Constantijn als eind redactie valt te bediscuseren uiteraard.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 24-01-2008 18:20 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 24 januari 2008 17:55 schreef Dargull het volgende:
Die pseudo logica van mij heeft zich anders keer op keer bewezen door de hele menselijke geschiedenis heen. Hij is ook niet van mij maar van Lord Acton (nee das geen BM band maar ik snap de verwarring ) overigens.
Ik krijg de rillingen van pseudo-logica. Van BM ook overigens

quote:
Op 24 januari 2008 17:55 schreef Dargull het volgende:
Behalve Gnostici die vinden nu eenmaal dat we allemaal een beetje god in ons hebben, en ja er zijn christelijke gnostici, maar dat zal wel ketterij zijn ofzo.
Ik denk persoonlijk ook dat we een beetje God in ons hebben. We zijn immers in Zijn evenbeeld geschapen.

quote:
Op 24 januari 2008 17:55 schreef Dargull het volgende:
En wacht de katharen dachten ook dat god zondig was maar die hebben jou voorouders allemaal uitgeroeid dus dat probleem is ook vrij effectief verholpen.
'Mijn' voorouders... tsja... ik voel me niet verantwoordelijk voor de slechte daden van 'mijn' voorouders. En daarbij vonden de Katharen volgens mij helemaal niet dat God slecht was. Sterker nog, ze geloofden dat alleen de "God van Jezus" goed was en "de God van t OT" slecht was.

quote:
Op 24 januari 2008 17:55 schreef Dargull het volgende:
Je mist de ironie van een religie waarvan de god vind dat er 10 dingen zijn die niet mogen, maar die tien dingen vervolgens uitvoerig en tot in details zijn beschreven in het heilige boek van die religie? Laten we mensen nu vooral geen ideeen geven
Ja, dit is toch echt weer zo'n bewering waar ik weinig mee kan. Moet de Bijbel ge-edit worden en alle slechte realiteit eruit halen? Wordt geweld erin verheerlijkt? Nee. Het enige waar ik je gelijk in kan geven is dat in t OT geweld van de Joden tegen de niet-Joden als 'goed' wordt geschreven. Daarentegen staat overal in t OT ook dat vergiffenis, vredelievendheid en liefde het belangrijkste zijn. Enigzins tegenstrijdig, maar niet compleet. Geweld, harde seks en whatnot wordt over t algemeen totaal niet verheerlijkt and you know it.

quote:
Op 24 januari 2008 17:55 schreef Dargull het volgende:
Verder is het best een goed boek overigens maar of dat nu komt door de religie/god/peterus of door de talenten van Constantijn als eind redactie valt te bediscuseren uiteraard.
Bron? Zie de eerdere discussie hierover tussen mij en Wansmaak. Ik heb even geen zin daar weer op in te gaan. Het is sterk te betwijfelen dat de Bijbel daar ge-edit is (lees: zeer onwaarschijnlijk). Dat het Canon in een aantal concilien is vastgelegd, is waar. Wat is daar mis mee? Waarom hangt daar gelijk een waas van propaganda en geknoei omheen?


When your people matter, menstrual health matters


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-01-2008 18:45 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 22 januari 2008 18:07 schreef kwelgeest het volgende:
Nee.
Het was dan ook sarcastisch bedoeld


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-01-2008 18:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes! welles! niettes!


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 24-01-2008 19:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Leg je erbij neer Jaap, sommige mensen willen meer dan onzinnige lijstjes posten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-01-2008 19:30 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 24 januari 2008 18:20 schreef Fusion het volgende:
Ik denk persoonlijk ook dat we een beetje God in ons hebben. We zijn immers in Zijn evenbeeld geschapen.



Jij bent dus geen aanhanger van de evolutie-theorie, begrijp ik?

Of ben je wel voorstander van de evolutie-theorie maar vind je dat apen ook in zijn evenbeeld geschapen zijn?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen