|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
wtf, het is wel heel snel gegaan deze keer! ben benieuwd naar het programma eigenlijk! |
|
quote: En wij Net op tijd dus ook blijkt.... kaartjes zitten nog op de post Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik heb mn kaartje al een paar maanden in huis liggen. |
|
wij kwamen er net achter dat we ze besteld hadden onder rembours... ach ja. In ieder geval geen stress over verloren geld als het nog even duurt Volgende keer maar nuchter en overdag de beslissing maken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
wacken is kut allemaal van die vieze, naar zweet stinkende en naar bier meurende lelijke metalheads. Fuck the world and fuck you |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kortom: Hoe kut we het ook allemaal weer vinden met betrekking tot de line-up, het aantal bezoekers en andere zaken zijn we, met uitzondering van Mental (die sowieso bijna nooit ergens echt komt), allemaal gewoon weer aanwezig op Wacken 2009. De mensen die nu nog geen kaartje hebben gaan weer gewoon een duurder kaartje kopen als de grote namen bekend worden. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
neuh. Boeiender |
|
quote: Hehehe Owja, Lijstje!!! -XXL (Gewoon prive en zuipende) -Mevrouw XXL -XXS See you @ the Biergarten [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 03-01-2009 12:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lijstje!!! - XXL (Gewoon prive en zuipende) - Mevrouw XXL - XXS - Greycloak - Vargen666 - Amarantha - Onweerwolf - Marc Wackensubbel Judas What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik even blij dat ik afwezig ben en een gruwelijke haat tegen festivals heb. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Waarom zou je blij zijn met het feit dat je iets haat? Dat lijkt me toch een redelijk zwaktebod, dat festivals kennelijk zoveel emotie bij je oproepen dat je er niet normaal objectief naar kunt kijken en er meteen gevoelens van haat gaan leven. Jammer hoor. Wellicht is er nog wat aan te doen. Sterkte. NB: Zelf nog geen kaartje, waarschijnlijk alleen aanwezig wanneer er een perskaartje geregeld kan worden. Wat festivals betreft zal het volgend jaar waarschijnlijk Metalcamp worden en daarnaast misschien nog Waldrock of Graspop. |
|
Ik vind het gewoon niets man,het is mij te groot, te massaal.... ik zie dan liever een paar bands op een avond dan zo'n gruwelijk massaal groot iets. en ja, ik ben best naar een hoop fests geweest, en daar heb ik die haat aan overgehouden hehe. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 03-01-2009 12:54] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik kan me best voorstellen dat festivals niets voor je zijn, maar vind het toch tragisch om te lezen dat je er een haat aan overgehouden hebt, en dan eentje die zo groot is dat het je nog dagelijks (ook buiten het festivalseizoen) parten speelt, wat zich uit in afgunst--achtige posts op fora. Maar goed, wellicht is dat jou remedie om om te kunnen gaan met deze gevoelens. NB: Is een Zuid-Europees festival niets voor je dan? Dan heb je in ieder geval mooier weer (zie hij terwijl hij terug dacht aan een storm tijdens Behemoth in Slovenie 2008), meestal minder mensen, en als je echt maar een paar bands per avond wil zien is dat meestal ook wel te regelen, dan spendeer je gewoon wat meer tijd bij de cocktailbars |
|
hehe neuh, ik hou het wel lekker bij normale gigs van bands,is een stuk minder geldverspillend ook. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Same here maar dan Hellfest ipv Graspop en waarschijnlijk Dong er ook nog bij. |
|
- XXL (Gewoon prive en zuipende) - Mevrouw XXL - XXS - Greycloak - Vargen666 - Amarantha - Onweerwolf - Marc Wackensubbel Judas - collision-tammi - Tricky-Dicky |
|
- XXL (Gewoon prive en zuipende) - Mevrouw XXL - XXS - Greycloak - Vargen666 - Amarantha - Onweerwolf - Marc Wackensubbel Judas - collision-tammi - Tricky-Dicky - BlackWizard |
|
- XXL (Gewoon prive en zuipende) - Mevrouw XXL - XXS - Greycloak - Vargen666 - Amarantha - Onweerwolf - Marc Wackensubbel Judas - collision-tammi - Tricky-Dicky - BlackWizard - horned_reaper |
|
- XXL (Gewoon prive en zuipende) - Mevrouw XXL - XXS - Greycloak - Vargen666 - Amarantha - Onweerwolf - Marc Wackensubbel Judas - collision-tammi - Tricky-Dicky - BlackWizard - horned_reaper - Sorceress |
|
Borknagar bevestigd ! |
|
Nou, 22 bands bekend. Wat is dat? Één derde? En toch uitverkopen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Tsja.. je kan er lacherig over doen, ervan balen, het niet begrijpen, of wat dan ook. Maar al met al komt het er op neer dat iets wat twee enthousiastelingen 20 jaar geleden hebben opgezet is uitgegroeid tot een metalevenement wat uitverkoopt ruim vóór de grootste namen bekend zijn. Dat geeft in ieder geval blijk van een vrij gezond bedrijf mét toekomstperspectief. Natuurlijk zitten er ook een hoop nadelen aan, maar als je dan graag naar een minder commercieel, druk, groot en/of duur festival wilt dan is er nog meer dan genoeg keuze elders in Europa. |
|
Precies, zoiets zei ik eerder ook al. Best knap om zo uit te verkopen. Wou dat ik aandeelhouder o.i.d was. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |