|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Dan maar ter introductie wat schaamteloze zelf-promotie: Voor degenen die nog geen manier hebben om op Wacken te komen... Ik regel een bus! (al jaaaaaaaaaaaaaaren) Nu zijn er nog plaatsen. Tevens gaan we dit jaar naar SummerBreeze. Als je interesse hebt... stuur maar een mailtje |
|
De bands Trouble en D-A-D zijn bevestigd... op zich niets mis mee. Eén oude Doom band en een oude hard rock band. En nog één of ander kut bandje .. maar daar moeten we het maar niet over hebben. [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 29-04-2009 19:19] |
|
Dan vind ik de tekst op de Wacken site leuker: quote:Aber naturlich |
|
Voor wie er nog naar Wacken wil maar geen tickets heeft, zoals verwacht (zo ging het namelijk vorig jaar ook) zijn de 2ehands ticketprijzen inmiddels weer gedaald naar zo'n 130 euro, ofwel nauwelijks duurder dan de originele prijs .. |
|
quote: http://www.myspace.com/eths Ik vind het trouwens helemaal niet slecht klinken. Die zangeres doet me een beetje denken aan Cristina Scabbia. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Tot nu toe echt een beschamende line-up voor een 20e jubileum-editie. Ze hadden dit beter de 21e editie kunnen noemen en de 20e overslaan. Hoefden ze zich iig niet te schamen voor het ontbreken van echte toppers die je mag verwachten op een 20-jarig jubileum feestje. |
|
Heb je je kaartje al te koop gezet? Ik lees net dat de prijzen dalen dus ik zou maar niet te lang wachten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: + Trouble Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Nee, ik ga gewoon mijn 10e keer afmaken, maar zal wel de laatste worden denk ik... Er spelen nog wel een aantal leuke bands en de gezelligheid maken we zelf wel weer. Neemt niet weg dat ik heel wat meer van een jubileum had verwacht. |
|
quote: Toch vindt ik dat hele Viking spektakel dat ze nu aan het organiseren zijn ook wel een leuke tegemoetkoming. Als ik daarvoor naar Keltfest of Castlefest wil betaal ik weer zo 40 euro voor een kaartje, nu zit het bij Wacken in. |
|
Ik vraag me af of ik korting krijg met dat viking gedoe... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: +1, alleen wordt het maar mijn 5e keer Kampfar, Sarke en Enslaved kijken en voor de rest een beetje ouwehoeren. Volgend jaar es Party San ofzo proberen, misschien. Echt niet. |
|
quote: |
|
Weinig mis mee, toch? Al een paar keer live gezien, trouwens. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die rechtse mag ophoepelen. |
|
quote:Dat was 2 jaar geleden ook al zo. Wacken snapt uitstekend dat dergelijke bands goed zijn voor de drankomzet. En dikke kans dat het weer in de tent staat dus dichtbij de Biergarten En daarnaast is er nog Paganfest in de Effenaar in September |
|
quote: Uhm, hij bedoelt het viking dorp/kraampjes/larp gedoe denk ik , geen viking metal (bands) ofzo . Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote:Hebben ze dat tegenwoordig ook al dan Goh, wat jammer dat ik besloten heb nooit meer naar Wacken te gaan |
|
ze hebben een heel viking dorp. en er komt geloof ik nu ook een ridderdorp bij ofzo Rebel without a sauce |
|
Ja, ruim 240 middeleeuwse acteurs die daar de hele week staan met een middeleeuws dorp. Riddergevechten en weet ik veel wat voor spektakel dingen er allemaal worden georganiseerd. In ieder geval kan ik weer lekker genieten van een groot stuk oerham |
|
Dat gaat vast wel goed zonder mij. Ik vind dat net zoiets als kleine jongentjes die na school oorlogje spelen met zelf in elkaar geknutselde pistooltjes en geweertjes. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:zal je dat volgend jaar op Wacken kunnen bekijken? |
|
quote: Hopelijke betere oerham dan op de Middeleeuwse markt in Groningen |
|
quote: Vast niet, die duitsers zijn als de dood dat ze weer een oorlog verliezen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |