|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
En voor debieltjes zoals ik die geen Duits spreken/lezen. Dear metalheads, as already discussed at the bulletin board, ANTHRAX decided to break up with their singer Dan Nelson. As a consequence of this they had to cancel almost all upcoming dates. However, it is not clear if the ANTHRAX show at W:O:A will be cancelled, too. Currently we are negotiating and going after a cooperation between their former singer John Bush and the band. But at the moment we do not have any news. We hope this negotiations are in your interest! Your W:O:A team |
|
Dat ze maar gewoon komen! maar ik vrees het ergste... |
|
Ik heb 3 á 4 kaarten te koop! Aangezien ik dus niet meer heen ga, zou ik er een ander een plezier mee willen doen. Mail me voor meer info: Lisettejager@hotmail.com De groeten |
|
Heeft iemand nog ruimte in de auto voor Laura uit Groningen? Bla |
|
Morgen ochtend richting WACKEN!! heb er zin in |
|
dinsdag spullen inladen, en dan paaf!! |
|
Woeh ik ga op het laatste moment toch nog, vandaag kaartje voor 70 euro op de kop getikt (destijds mijne verkocht voor 140 euro). Zin an!!! |
|
Zo, over een uurtje vertrek, volgende week zondag terug! |
|
quote:haha, gaat Wacken nu bepalen wie de nieuwe zanger wordt? |
|
Zo de hele bende is ingeladen... morgenvroeg de auto in en rijden!! nu naar de kroeg wacken pre party Voor degene die ook gaan have fun!! |
|
Morgenochtend vertrekken Ik heb er momenteel totaal geen zin eigenlijk Maar dat zal morgen wel komen als ik onderweg ben :D Oh iedereen: donderdag hebben we een Nederlands biergarten feestje!! We zullen die Duitsers es ff leren hoe je een PARTY PARTY houdt!!!! |
|
quote: Hmmm, waarom as je op Metalcamp niet op de afterpartys? Boeiender |
|
ik had m'n eigen after parties |
|
quote:Als ze dinsdag erg vroeg wil opstaan en zondag ook dan wel. Oh en ze moet tegen Lamb en dergelijke kunnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Check! =) |
|
Wij gaan toch een dagje later. Heb niet genoeg medicijnen dus die moet ik nog regelen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Party????? Altijd in voor goede feestjes hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jaaaaa donderdag biergarten!!!! |
|
quote: Hey Grey, bedankt voor je sms! Ik kreeg net een mail dat ze vervoer uit Groningen heeft gevonden. Bla |
|
Naja, ik vertrek braaf op woensdag ochtend. Samen met mn vriendin, lekker roege metal met de ramen open En mag ik vragen op welk tijdstip het NL feestje in de biergarten is ? |
|
Wij zitten er waarschijnlijk de hele dag, iig vanaf het einde van de middag tot de avond, want er speelt niks boeiends op donderdag |
|
Wij zijn er op woensdagmiddag en gaan naar de campingground zonder auto's. Komen jullie vast wel tegen |
|
quote: Heaven & Hell niet boeiend noemen ga je schamen ! Verder is er nog een (naar zeggen) grote secret show op donderdag... dus dat er niets boeiends is weet je natuurlijk niet zeker |
|
quote:Check! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |