|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
FNM. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het wordt Micheal Jackson het kan niet anders |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: Dan zou het andersom zijn: de laatste editie van Wacken Open Air en de band gewoon door. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Bruce Banner |
|
Waarom niet ACDC..... Tot dus ver is er nog niet heel veel bijzonders voor Wacken. En dan weten ze in iedergeval dat er 72 duizend man bij hun optreden aanwezig zal zijn. |
|
quote:Ja! Logisch! |
|
quote: Vind ik wel een goede ja. Heb ik meteen de reden waarom ik in een dronken bevlieging kaarten gekocht heb Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Reünie van Death. |
|
Met Chuck uiteraard. Of Pantera, of Dissection. [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 17-04-2009 10:54] |
|
Als ik in een band zou spelen en ik zou mijn laatste show ooit doen dan zou ik dat voor mijn eigen publiek doen ipv voor 70.000 man waarvan maar een klein percentage fan van mijn band is. Naja, het zal vast goed betalen, er zullen wel fikse dvd contracten gelegd zijn maar toch.... |
|
Nou ja, als het zo'n grote naam is zullen er logischerwijs onder die 70.000 man genoeg mensen zijn die het kunnen waarderen. En zelfs al was het echt Michael Jackson dan wed ik dat het nog het feest van het jaar werd, don't mistake lack of talent for genius |
|
Nog steeds niets? Lekker snel, die Duitsers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het is Running Wild ! Running Wild zal hun laatste optreden ooit op Wacken geven dit jaar. |
|
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken de gehele band niet. |
|
Dat is dan ook het enige positieve aan de lineup van dit jaar. |
|
quote: Heavy / Power Metal uit de 80's vooral. Vergelijkbaar met Helloween en Judas Priest. |
|
Liebe Metalheads, die Sensation ist perfekt!!! Auf unserem 20-jährigen Jubiläum präsentieren wir zusammen mit dem Ballroom Hamburg die deutsche Metal Legende >> RUNNING WILD << ! Farewell Show - Last Show forever! |
|
quote: :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Tsja Line-up begon best goed voor mij, maar dat laatste lijstje, en nu dit... beetje jammer. Wil niet zeggen dat het niet nog steeds een erg leuk festival gaat worden. |
|
Ach. Running Wild is best OK, alleen een echte topper is het, in mijn ogen, nooit geweest. En al zeker niet buiten Duitsland. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wacken is wel een echt PRO duits festival..... ze zouden wel met wat meer namen mogen komen die het buiten duitsland ook heel goed doen ! |
|
quote: Vast niet Ik krijg nog steeds kippenvel als ik daar aan terug denk. Ze mogen wat mij betreft alleen al terug komen om Passion Rules The Game live te spelen.. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Op de website van Running Wild geven ze aan dat dit het meest groots en extreemst opgezette optreden uit hun carriere gaat worden. Tevens kun je mails insturen met de setlist die je graag wilt horen. De nummers met de meeste stemmen zullen gespeeld worden |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |