|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Hee, ik heb een extra kaartje voor Wacken (ook lekker op tijd ), kennen jullie nog iemand die er heen wil? Eventueel inclusief vervoer vanaf Delft. |
|
quote: Inderdaad. H&H zou het enige zijn waar ik nog voor naar Wacken zou komen, ware het niet dat ze op donderdag spelen en ik er geen vrije dagen voor over heb... quote: Tsja.. vergeet alleen niet dat het Wacken is, dus secret shows en suprise acts zijn eigenlijk altijd ruk, ik weet nog een suprise act van een jaar of 4 geleden, veel bombarie bleek uiteindelijk te gaan om Stratovarius..argh.. De enige gave secret show die Wacken ooit gehad heeft is de 'listening session' van Enslaved vorig jaar, t.b.v. het nieuwe album. Maar die was weer zo secret dat ik er helaas pas een dag later over hoorde ;( |
|
Stratovarius? .OOk al moeten missen op Zwarte Cross. Gelukking komen ze volgend jaar in Amsterdam. =) |
|
quote: Nice! |
|
Iemand enig idee in hoeverre we op de reis heen en terug hier nog last van krijgen?: rontpage" target="_blank" class="url3" rel="nofollow">http://www.feriebolig.nl/nieuw/index.php?option=com_content&view=article&id=143:werkzaamheden-elbe-tunnel-tot-2011&catid=25rontpage Ik hoor griezelverhalen over ellenlange files e.d. |
|
Dat klopt, er staat nu in de weekenden steeds 10 to 15 km file aan beide zijden. Kun je niet 's nachts rijden? Ik las op div. forums dat er geen goede alternatieve route is en dat je op welke dag dan ook voor 5.00u. 's nachts moet passeren om oponthoud te voorkomen. Verder is de tunnel erg smal, heet en benauwd. Dus extra klote als je lang vaststaat. Bla |
|
Je komt toch wel in de file 1 ding scheelt het is wel een van de gezelligste file's die je ooit zal meemaken. |
|
quote: Poeh. Dat zal niet meevallen. We willen wel op tijd heen maar of we zó vroeg kunnen gaan rijden is twijfelachtig. We zullen wel zien. Thanx voor de info! |
|
quote: Een oplossing waar ik zelf een aantal keer voor gekozen heb is vanaf Wacken direct "Glückstad" aanhouden, dat is een plaatsje aan de Elba niet ver van Wacken, daar de pond pakken en dan over wat binnendoorwegen weer de snelweg naar NL op. Dat kost je wat extra tijd: - wachten op pond, kunnen niet heel veel auto's op dus als je pech hebt duurt dat even - reis op pond (half uurtje geloof ik, weet niet meer precies hoe en wat) - reis binnendoor (iets langer dan snelweg natuurlijk, maar geen file Kortom, al met al ben je wat langer onderweg dan wanneer je geen file zou hebben, maar met het vooruitzicht dat zo'n tunnel normaal al 10 a 15 km file heeft en dan Wacken erbovenop.. ik zou het wel weten. Overigens vooral interessant voor iedereen die normaal ook bij Nieuweschans de grens over zou gaan, omdat je dan nogal Noordelijk zit, voor mensen in Midden en Zuid-NL is het wellicht iets minder interessant, maar wel een meer 'safe optie' dan trial-and-error de snelweg richting Hamburg op... [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-07-2009 16:12] |
|
quote: Dat zag ik ook. Ik zit momenteel met Google Maps wat alternatieven op te zoeken en kwam die Glückstad variant ook tegen. Volgens de routebeschrijving ben je dan 3 kwartier langer onderweg (zal in de praktijk wel meer zijn) maar die file vermijden we dan. Ik ga eens overleggen wat we gaan doen. Thanx! |
|
quote: Hoe denken jullie precies op te vallen tussen de overige metalheads die dat ook denken? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik zou ook even kijken hoe groot die boot is.... Als ik dit zo hoor sta je daar nog wat ritten te wachten voordat je aan de beurt bent Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Al met al blijft het lastig dus... De tunnel of het pondje... Bla |
|
Die tunnels worden toch alleen in het weekend afgesloten... Heenweg moet dus niet zo'n probleem zijn toch? en op de terugweg gewoon erg vroeg vertrekken of idd een alternatieve route zoeken... Ik kies denk ik voor het eerste. Wel een probleem op de A23, vele baustellen... Tot 29 juli nota bene. Ze weten toch dat er die week veel verkeer over die weg komt... Heb dan die werkzaamheden net iets eerder afgerond... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Deze route hebben wij vele jaren genomen op de terugweg en is perfect. Houd er rekening mee dat je 1 tot anderhalf uur op de boot staat te wachten. Hier geldt ook, hoe vroeger hoe korter de file. Wij kwamen meestal rond 12 uur / 13 uur aan en stonden vaak een dik uur of meer te wachten. Wel relaxte terugreis niet te snel en mooi even uitrusten / bijtanken op de boot met vele metalheads. Als je even verder zoekt kun je verderop nogmaals een bootje nemen en kom je pas na hamburg weer de snelweg op, ben je van alle shit af. Sorry maar weet zo even niet meer de plaats van die tweede bootverbinding... mijn tom tom reed voor mij :> Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Oei. |
|
Heb vorig jaar de A23 vermeden door via Neumunster te gaan, 25 km om. 3 auto's gezien de hele weg Was perfect! Goede reis allemaal! Bla |
|
dear Metalheads Unfortunately, we have to inform you that despite the effort, Anthrax will not perform with John Bush at W:O:A. Due to this occasion minor adjustments regarding the running order have to be made. HEAVEN AND HELL will perform on the True Metal Stage subsequent to the Metal Hammer Awards. There will be a Secret Show on the Party-Stage at 6.00h pm followed by The Boss Hoss and Lacuna Coil. On Wednesday, 7.00h pm, an additional secret Show on the WET-Stage. Be curious who it is going to be. Your team W:O:A quote: Ik ga wel even kijken naar die secret show, als ik het niet tof vind kan ik altijd nog weg. [Dit bericht is gewijzigd door Jan-Willem op 27-07-2009 21:14] |
|
+1 Zo maar eens die kant op. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou Wackengangertjes, goede reis alvast! Enne benieuwd naar de foto's, verhalen van dit jaar. |
|
XXL has left the building. Tot over een week ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben ook weg, tot zondag! |
|
Have fun! |
|
pffff... ik moet nog inkopen doen .... waarom gaan op Wacken de mensen altijd 3 dagen van tevoren al naar het festival toe ? Ik dacht dat er duidelijk was aangegeven dat er dit jaar pas vanaf woensdag toegang wordt verleend op de camping ? |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |