|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
- XXL - xxs - altx - collision-tammi - Julia - Sebosstiaan er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
"Schandmaul" blijkbaar bevestigd voor Wacken .... ken het niet eens...... |
|
- XXL - xxs - altx - collision-tammi - Julia - Sebosstiaan - Moon - Kurk + (mogelijk) aanhang |
|
- XXL - xxs - altx - collision-tammi - Julia - Sebosstiaan - Moon - Kurk + (mogelijk) aanhang - ADHD |
|
- XXL - xxs - altx - collision-tammi - Julia - Sebosstiaan - Moon - Kurk + (mogelijk) aanhang - ADHD - Ome Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kaarten zijn hier besteld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: quote: Heb ik iets gemist? Er is toch nog geen band bevestigd? Ik weet dat er overal en nergens telkens weer andere bands worden genoemd waarvan men zegt dat ze op Wacken 2009 staan, maar volgens mij heeft Wacken zelf nog niets bevestigd toch? Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
quote: Waarvan men HOOPT dat ze op Wacken staan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mittelalterrock. Niet al te bijzonder. Bruce Banner |
|
Wat voor rock? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Medieval. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
O zoals In extremo met al die toeters en bellen. Ik pas. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Juist. Middeleeuwse rock. (Was er toen al rock? ) Past in het straatje van In Eczeemo, Corvus Gore-ax, maar dan mte gitaren, en talloze andere Duitse ongeinspireerde zooi. Overigens staan wij over een paar weken met 30 van deze bands op een festival in Duitsland. Bruce Banner |
|
zit je nu je eigen sprookjesmetal genre af te zeiken? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
|
|
quote: Ja en nee. Is niet ons genre. Weet je HOE saai CC vorig jaar was? Telkens htzelfde riedeltje, en dezelfde domme danspasjes. Fuck dat. Maar goed, veel plezier im Biergarten, wanneer Schandmaul speelt. Bruce Banner |
|
Samengevat is er dus nog steeds niets officieel bevestigd? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Grrrrrr , niks tegen Corvus Corax, die band bestaat al veel langer dan het doorsnee vikingmetalbandje en zogeheten folkmetalbandje als Ensiferum, Korpiklaani, Eluveitie en andere van die (naar mijn mening dan) ongeïnspireerde zooi. Corvus Corax is dikke vette heersch, live gewoon kippenvel als ze hun doedelzakken tot het uiterste drijven. In Extremo is wel wat afgezwakt door de jaren heen maar hun vroegere schijven als Weckt die toten, Verehrt und Angespien heerschen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik vind de mix van Zweedse melodeath en folk van Eluveitie anders behoorlijk inspirerend. Is weer wat anders dan klakkeloos oude folkriedels recyclen (over ongeïnspireerd gesproken ). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wat doen de zojuist genoemde bands er toe? Ik zeik over CC, en heb het niet over de rest gehad. Of trap ik je nu op je pik, beste Beli? quote: Daar verschillen de meningen blijkbaar over. Bruce Banner |
|
Ah joh, CC is, net als iedere keer live hardstikke goed, en het is een groot feest. Ik geniet er altijd weer van, al jaren. kennelijk kan Lainedil iets anders niet zo goed hebben. Geeft niet, zo heeft iedereen zijn gebrek toch? |
|
quote: Ik trek dezelfde pasjes en riffs/riedeltjes niet zo goed. Maar als ji het wel leuk vindt; iedereen z'n gebrek inderdaad. Bruce Banner |
|
jep ik kan namelijk wel de verschillen horen, en doe daar ook lekker op mee. Anders dan bij de meeste metalbandjes die niet in staat zijn om ook maar verder te kijken dan hun schattige neusjes lang zijn. |
|
quote: Gelukkig kom je nu niet arrogant en superieur voelend over. Bruce Banner |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |