IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Wacken 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 02-08-2009 22:55 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

8.15 vertrokken, wel pas om 17:00 uur thuis. file bij die tunnel bij hamburg. was al 5 jaar niet meer naar wacken geweest, maar beviel weer goed. stond pal voor de ingang van festival terrein, lucky us.. dus geen idee v/d omvang v/d camping nowadays..
qua bands: Trouble op 1. vette shit!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-08-2009 23:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dan ben ik 15 minuten na je vertrokken en heb "maar" een half uur gestaan ofzo. Dat mag geen naam hebben, die "Baustelles" uiteraard weer wel. Ben er helemaal moe van.

Verrassing van het fest: een fijn Medieval gedeelte (compleet gaar voedsel FTW) en Nervecell. Sjiesj dawas lekker.

Compleet FTS zijn die sukkels die de hele dag een beetje (nouja, beetje...) zat over de camping zwalken met een aanhanger + geluidsinstallatie. Die lui echt weren volgend jaar.

+

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-08-2009 23:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 23:13 schreef Greycloak het volgende:
Compleet FTS zijn die sukkels die de hele dag een beetje (nouja, beetje...) zat over de camping zwalken met een aanhanger + geluidsinstallatie. Die lui echt weren volgend jaar.

+
Heb je hen dat ook duidelijk gemaakt? Je hebt het dan wel over de tr00-Wacken gangers he. Jezelf zo luidruchtig mogelijk doen gelden verbaal, danwel middels hulpmiddelen is daar toch verplicht?

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 02-08-2009 23:30 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Wij waren om 4.00 uur 's nachts vertrokken dus we waren de file's voor. Toen zijn we in de buurt van Hamburg op een benzinestation gestopt om 8.00 uur, omdat de bestuurder een tukkie wilde doen. Ik heb daar heerlijk in het gras 3 uur liggen pitten, goed te doen hoor. En totaal geen last van files.

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 02-08-2009 23:42 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

De lawaai makende, zuipende, en groffe metal mannetjes waren inderdaad zeer iritant. Net als de af en toe veel, maar dan veel te foute kledingstijl van sommige mensen.
Misschien ben ik gewoon kortzichtig, maar sommige gothic meiden hebben echt niet door dat ze iets fout doen...
Maar dat heeft ook weer z'n leuke kanten natuurlijk.

Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen er dit jaar serieus dood zijn gegaan... of iets in de buurt daarvan/

Ik heb op z'n minst 6 keer ambulance medewerkers een bewusteloze teinermeid of stuiptrekkende motormuis af zien voeren van de camping.

Of hoort dat ook bij het Tr00 zijn ?

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-08-2009 23:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 23:42 schreef horned_reaper het volgende:
Net als de af en toe veel, maar dan veel te foute kledingstijl van sommige mensen.

Wat kan dat nou werkelijk intresseren? Heb jij er last van gehad?

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-08-2009 0:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
De lawaai makende, zuipende, en groffe metal mannetjes waren inderdaad zeer iritant. Net als de af en toe veel, maar dan veel te foute kledingstijl van sommige mensen.
Misschien ben ik gewoon kortzichtig, maar sommige gothic meiden hebben echt niet door dat ze iets fout doen...
Maar dat heeft ook weer z'n leuke kanten natuurlijk.

Ik vraag me trouwens ook af hoeveel mensen er dit jaar serieus dood zijn gegaan... of iets in de buurt daarvan/

Ik heb op z'n minst 6 keer ambulance medewerkers een bewusteloze teinermeid of stuiptrekkende motormuis af zien voeren van de camping.

Of hoort dat ook bij het Tr00 zijn ?

Je vat Wacken uitstekend samen

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 03-08-2009 0:30 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 3 augustus 2009 0:12 schreef Judge M. het volgende:

Je vat Wacken uitstekend samen

Je kunt het voor jezelf maken zoals je zelf wilt natuurlijk.
Ik heb erg genoten van de bands, en heb me op het terrein prima vermaakt.
En wat ik dit jaar erg leuk vond was het Medievel gedeelte, waar ik ook veel tijd heb doorgebracht.
Ik denk dat iedereen er op zowel een negatieve als een positieve manier tegenaan kan kijken... het is maar waar je voor open staat.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 03-08-2009 3:46 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 18:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nou, gewoon minder drinken wil ook helpen hehe

Ze hebben gewoonweg de beste geluidsman die er is

Had Kampfar en Vreid die nou ook maar meegenomen, afgelopen tour...D

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-08-2009 7:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 23:30 schreef Judge M. het volgende:
Heb je hen dat ook duidelijk gemaakt? Je hebt het dan wel over de tr00-Wacken gangers he. Jezelf zo luidruchtig mogelijk doen gelden verbaal, danwel middels hulpmiddelen is daar toch verplicht?
Neu, ik hang aardig aan mijn spullen. Geen zin om van een concert terug te komen en mijn tent half gesloopt te zien zoals die van Vargen en Amarantha.
Noem me materialistisch.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 03-08-2009 8:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 augustus 2009 23:30 schreef verstikking het volgende:
Wij waren om 4.00 uur 's nachts vertrokken dus we waren de file's voor. Toen zijn we in de buurt van Hamburg op een benzinestation gestopt om 8.00 uur, omdat de bestuurder een tukkie wilde doen. Ik heb daar heerlijk in het gras 3 uur liggen pitten, goed te doen hoor. En totaal geen last van files.

Hoe kun je nou 'totaal geen last van files' hebben en tegelijkertijd 4 uur doen over een stukje van nog geen 100 km? Of waren jullie met de fiets?

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 03-08-2009 9:23]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-08-2009 9:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 augustus 2009 7:17 schreef Greycloak het volgende:
Neu, ik hang aardig aan mijn spullen. Geen zin om van een concert terug te komen en mijn tent half gesloopt te zien zoals die van Vargen en Amarantha.
Noem me materialistisch.
Ik noem je niet goed bij je hoofd dat je dan nog voor je plezier naar zo'n gebeuren toe gaat en er ook nog geld voor neerlegt. Voor dat geld kun je beter op een goede en fatsoenlijke camping gaan staan

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 03-08-2009 9:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 3 augustus 2009 9:25 schreef Judge M. het volgende:
Ik noem je niet goed bij je hoofd dat je dan nog voor je plezier naar zo'n gebeuren toe gaat en er ook nog geld voor neerlegt. Voor dat geld kun je beter op een goede en fatsoenlijke camping gaan staan

Nah, het is gewoon afwegen wat je het belangrijkste vindt denk ik. Als je tegen dingen zoals hierboven beschreven kan en verder plezier uit de rest haalt is het volgens mij normaal dat je er gewoon heengaat.

Maar de voorbeelden die aangehaald zijn hier stroken wel met mijn ervaring en daaruitvolgend mijn besluit om dit carnavalmetalfestival met een kutsfeer zorgvuldig te mijden.

Boeiender

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-08-2009 9:33 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 2 augustus 2009 22:50 schreef Greycloak het volgende:
Tsja, the early bird gets the worm.

Zoals Groelsch laatst zei: "True, but the second mouse gets the cheese".

Bruce Banner

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-08-2009 9:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Maar goed, de tweede kan ook nog steeds vroeg zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-08-2009 9:38]

Jan-Willem
Duister Heerschap
Usericon van Jan-Willem
Posted 03-08-2009 10:38 by Jan-Willem Wijzig reactieProfiel van Jan-WillemQuote dit bericht

Ik heb nergens last van gehad maar stond ook op het uiterste puntje van de camping. Was wel lekker rustig daar. Alleen het ploegen door de modder was wat minder maar niet onoverkomelijk. Elk voordeel heb zijn nadeel.

Ik verbaas me ook elk jaar weer hoeveel bier er in die Duitsers gaat. Rare jongens die Duitsers

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 03-08-2009 11:16 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 3 augustus 2009 8:48 schreef Valorian het volgende:
Hoe kun je nou 'totaal geen last van files' hebben en tegelijkertijd 4 uur doen over een stukje van nog geen 100 km? Of waren jullie met de fiets?
Eerlijk gezegd lag ik te pitten, dus ik heb er maar 4 uur van gemaakt, heb geen idee hoe lang ik daadwerkelijk in de auto heb liggen slapen totdat we gestopt zijn. Punt was dat ik om 8 uur wakker werd in de auto op een benzinestation daar, heb niet gevraagd hoe lang we daar al stonden, blijkbaar dus 3 uur langer doorgeslapen . Ben toen inderdaad ook nog buiten op het gras gaan liggen.

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-08-2009 11:30 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 7:17 schreef Greycloak het volgende:
Noem me materialistisch.

Als je dat risico wilt vermijden op een festival nota bene moet je maar een hotelletje boeken in de buurt.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-08-2009 11:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 11:30 schreef Naturens Galleri het volgende:
Als je dat risico wilt vermijden op een festival nota bene moet je maar een hotelletje boeken in de buurt.

"Dat is niet slecht, want het gebeurt altijd."

Buitensporig gedrag bagatelliseren FTW!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 11:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

-Gezellig weekendje.
-Veel in de beergarten gehangen omdat ik na 4 jaar backstage eens wat in moest halen.
- Weinig bands gezien maar veel bands gehoord vanuit de beergarten.
-Veel bekenden gezien.
-Het weer viel me, afgezien van een storm waarbij mijn 2 dagen oude partytent overleed, mee.

Paar kleine minpuntjes:

-Gelijk al te horen krijgen dat ik mijn oude bekers niet kon inleveren voor het statiegeld omdat de prutsers die niet herkenden. Er staat toch godverdomme wacken op, domme kutmof?
-Overdreven serieuze beveiliging die in de beergarten mensen verwijdert die op tafel dansen.
-Die zelfde veiligheids gastapo die mensen die in hun blote reet lopen hardhandig van het terrein verwijdert.
-Bediening bij sommige dranktentjes die aangeven geen cola zonder ijs te verkopen terwijl mijn vriendin haar cola niet graag met ijs drinkt.
Het ijs ter plekke uit de beker vissen en geïrriteerd terugflikkeren op de bar was kennelijk de enige oplossong die voor mij overbleef.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 12:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

owja, 12 uur pure rijtijd voor 430 km zuigt.

Die hele A1 is geloof ik inmiddels 1 grote baustelle.
Ik was er op een gegeven moment zo flauw van dat ik richting oosten ben gegaan en vanaf bremen op de E22 ben gaan rijden.

En vanaf wacken eerst richting Neumunster rijden en dan de A7 richting Hamburg op levert niet minder files meer op zoals in het verleden het geval was.

18 km voor de Elbetunnel

invictis
Usericon van invictis
Posted 03-08-2009 12:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik hoor het alweer, ik ga nooit naar Wacken toe

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 03-08-2009 12:18 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik denk inderdaad niet dat iemand je een kaartje zal lenen.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 03-08-2009 12:23 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Zo, was weer een prima weekend.
Woensdag een poging gedaan om Onkel Tom en Mambo Kurt te zien, maar dat was echt veel te druk. Op de camping werd ’t nog gezellig en laat.
Donderdag was compleet in bier-modus. Van m’n planning is weinig terecht gekomen, maar wel prima geammuseerd. Uiteindelijk toch nog in een roes Running Wild en Heaven & Hell gezien.
Vrijdag was vooral uitbrakken, maar ook aardig wat bands gezien. Nevermore en HammerFall waren ammusant en Amon Amarth was een knaller als afsluiter, al had ik tegen die tijd moeite m’n ogen open te houden.
Zaterdag was wat de bands betreft de beste dag. Testament was weer geweldig als altijd, al maakten de hitte, de moshpits en de eindeloze stroom crowdsurfers het vooraan wel erg uitputtend. Borknagar (maar wat is die zanger verlegen), Axel Rudi Pell en Saxon waren goed te doen, en Volbeat was weer het gebruikelijke feestje.
De terugweg was wel een ramp. Het stukje tot aan Bremen duurde alleen al 10 uur. Gelukkig zorgden een paar exhibitionistische Duitsers op de Autobahn voor wat hilarische taferelen om de tijd wat te doden.

quote:

Heb het idee dat die (gelukkig) ver uitgestorven zijn, ik vond een groot deel van het vrouwelijke publiek zelfs ronduit schattig. En hun vriendjes erg jaloers...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-08-2009 12:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2009 12:23 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Gelukkig zorgden een paar exhibitionistische Duitsers op de Autobahn voor wat hilarische taferelen om de tijd wat te doden.

Heb het idee dat die (gelukkig) ver uitgestorven zijn, ik vond een groot deel van het vrouwelijke publiek zelfs ronduit schattig. En hun vriendjes erg jaloers...

Hehe, bij ons naast in de file wat Duitsers die achter in de camper maar hun bbq hadden aangestoken. Ik vroeg me al af waar die vleesgeur vandaan kwam.

@ Gothicmeisjes: Leuke make-up en bijbehorende jurk maak je niet af met regenlaarzen of croqs

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com