|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe, psies. Worstelen is net zo metal als Michael Jackson. Boeiender |
|
quote: kijk uit wat je zegt |
|
quote: Das hellegaar geen Michael Jackson, maar een Italiaanse band. Boeiender |
|
zeggen dat michael jackson helemaal niets met metal te maken heeft is denk ik niet geheel correct |
|
quote: \ Das hardrock man! Boeiender |
|
geef eens effe snel toe dat je fout zit no-one fucks with michael jackson najja bijna niemand, en al zeker geen meerderjarigen |
|
quote: Mkay dan... Worstelen is net zo metal als Micheal Jackson. Zo beter? Boeiender |
|
worst stelen is al met al net zo michael jackson |
|
quote: Als het ging om vrouwen die schaars gekleed in modder worstelen zou geen enkele kerel zitten te mekkeren dat het 'niet metal' en 'onzin' is. |
|
quote: ben jij een zus van mr N? |
|
quote: Het wordt beter en beter Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Die zijn er ook ieder jaar Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Wat een onzin. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
quote:Ja pcies, beter opletten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat een eikels zijn het ook ! Slayer is nu bevestigd voor Wacken Rocks..... :') |
|
quote: Natuurlijk niet. Dat is namelijk 'kunst'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik hoop dat Wacken Rocks iets anders is als het festival zelf? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wacken Rocks zijn kleine festivalletjes die bij Wacken horen. Ze werden eerst altijd gezien als een soort Pre-party's voor Wacken... maar worden inmiddels ook steeds groter. Wegens omstandigheden vinden de 3 Wacken Rocks festivals plaats NA wacken inplaats van ervoor.... |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Jezus, wat een geldklopperij. Is het 1 april toevallig? |
|
quote: Mooi! Geen last van dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Volgens mij is dat al jaren zo. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Wij gingen altijd op zondag (en sommige mensen inderdaad al op zaterdag). En als ze met die speciaal ingerichte camping-plaats waar ze het over hebben, camping C bedoelen... Ja, dan is er niet zo veel veranderd... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |