|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Het zou pas wat zijn als ze niet op MCF zouden staan |
|
Een maat van me is verhinderd dus hij verkoopt zijn kaartje. Mailt u mij anders maar, dan breng ik de boodschap wel over. |
|
quote: Wat u zegt...na 30 minuten ManOwaR ben ik met plaatsvervangende schaamte het veld afgelopen. "Yeah you, in the front row with the big tits!"....waarna Joey liet zien dat hij een BH met 1 hand kan losmaken In de tent stonden toen veel leukere bands On Topiek: Wacken zitten in het ijs, dus ik ga niet 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Ik had het dan ook over het festival, niet over Manowar |
|
de enige rede dat ik dit jaar ga is omdat het toch gratis is... Voor de meeste van die bands loop ik niet warm Rebel without a sauce |
|
Aanwezig L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage |
|
quote:Gratis benzine om erheen te rijden? Gratis vreten en zuipen? Of enkel gratis de stoere bink uithangen met je gratis kaartje? |
|
quote: |
|
Saxon bevestigd ! |
|
Nou... het lijkt nog steeds werkelijk NERGENS op, die hele line-up... Kaartje kopen iemand? |
|
Saxon. Nice. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-04-2009 19:47] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik hoor net dat Running Wild en Unleashed zichzelf in een interview hebben bevestigd... Maar of het volledig waar is weet ik niet. |
|
Ook leuk dat filmpje op de website: '' This is the greatest Rock&roll festival in the world!''. |
|
Blij dat ik niet ga, wat een drama line up. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Op de site van Wacken is de lezen dat ze maandag om 18:00 uur een grote lijst met namen bekend gaan maken. :D |
|
quote: Ik ben benieuwd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou, inderdaad. Laat maaar komen dan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Wedden dat ze nu met namen komen waar half ZM een harde plasser van krijgt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ik hoop het. Ik zit me nog steeds af te vragen waarom het 20 euro duurder is dan vorig jaar... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Lijkt me logisch, Wacken is een commercieel bedrijf, redelijk gezond ook naar het blijkt (half jaar van tevoren uitverkopen), dus dan ontmoet vraag en aanbod elkaar op een bepaalde prijs. Aan de hand van de snelheid waarmee dit jaar uitverkocht is hadden ze er met gemak nog wel wat meer voor kunnen vragen... Maar t.o.v. vorig jaar bieden ze inderdaad weinig extra. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 06-04-2009 13:27] |
|
quote: Laat ik het anders formuleren: Ik vraag me af wat ik terug krijg voor die 20 euro extra... (behalve dan het voorrecht om er wederom bij aanwezig te mogen zijn... ). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Dat zal vast en zeker maar ik ga toch al naar Hellfest |
|
Liebe Metalheads, Wie bereits am Samstag versprochen, hier nun weitere Bandbestätigungen für das 20. Jubiläum des Wacken Open Air. Folgende Bands bereichern das Line-Up des W:O:A 2009 (in alphabetischer Reihenfolge): ASP BRING ME THE HORIZON DORO (mit Special Warlock Show) ENDSTILLE ENGEL ENSLAVED GAMMA RAY MAGO DE OZ MAMBO KURT PAIN RAGE SCHANDMAUL SUBWAY TO SALLY Genannte Bands werden zeitnah dem Billing hinzugefügt… Weitere Bands und Infos folgen demnächst… Euer W:O:A Team |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |