IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Wacken 2009 Vorige pagina | Volgende pagina
collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-07-2009 11:08 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 2 juli 2009 13:49 schreef collision-tammi het volgende:
Yooow, ik heb 1 ticket over, voor 100 euro issie voor jou. Mail me op collision@online.nl.

Deze is verkocht, maar er is er nog een in de aanbieding :-). Ook voor 100 euro via collision@online.nl.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 07-07-2009 11:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 11:08 schreef collision-tammi het volgende:
Deze is verkocht, maar er is er nog een in de aanbieding :-). Ook voor 100 euro via collision@online.nl.

Sorry, deze keer weet ik niemand.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2009 13:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

* Saxon
* ASP
* Bring Me The Horizon
* Endstille
* Enslaved
* Engel
* Doro (Warlock Show)
* Gamma Ray
* Mago De Oz
* Mambo Kurt
* Pain
* Rage
* Schandmaul
* Subway to Sally
* Tracedawn
* Amon Amarth
* Axl Rudi Pell
* Borknagar
* BfmV
* Callejon
* Cathedral
* Dragonforce
* Einherjer
* Epica
* GWAR
* Hammerfall
* Heaven and Hell
* In Extremo
* In Flames
* Kampfar
* KoS
* Korpiklaani
* Lacuna Coil
* Machine Head
* Napalm Death
* Nevermore
* Sarke
* Testament
* Tristania
* Turisas
* UFO
* Volbeat
* Walls of Jericho
* Whiplash

Damn, meer bands die ik wil zien omdat ze zo kut zijn dan bands die gaaf vind :')

Je moeder.

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-07-2009 16:33 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

wat een beroerde line-up..
ben bang dat vorig jaar mijn laatste wacken is geweest, als ze hierna zo door blijven gaan

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-07-2009 16:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ook al zijn er maar een paar bands die ik echt MOET zien, zo beroerd is de line-up echt niet.

Maar ja, mensen klagen nogal graag dus ik begrijp het wel...........

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-07-2009 16:42 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Nou, ik ben bepaald geen zeikerd over concerten/festivals, aangezien ik toch meestal overal wel heen probeer te gaan, maar ik vind deze editie van wacken echf tegenvallen. Voor een jubileum editie, die gelijk uitverkocht is, valt de line-up tegen door de weinig verrassende bands, die iedereen waarschijnlijk al 20 keer gezien heeft.
Als ik een kaartje had, had ik hem echt verkocht.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-07-2009 16:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Mwa, als je van niet al te lompe metal houdt, kan ik me voorstellen dat je dit wel trekt maar veel mensen die hier klagen, zien liever wat hardere bands volgens mij. Ik iig wel.

edit: naast dat ik 2x Wacken het wel gezien had en m'n geld liever terug wilde

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-07-2009 16:43]

Je moeder.

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-07-2009 16:46 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

ja, denk dat ik in het algemeen ook wel een beetje wacken moe ben..ik ga volgend jaar liever weer eens naar party-san, of een keer naar deathfeast

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-07-2009 17:50 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juli 2009 16:42 schreef Helnorsk het volgende:
Waarom zou je er uberhaupt al eentje gekocht hebben dan? Ik moet toch erg hard grinniken om de mensen die nu "zomaar spontaan ineens" niet meer naar Wacken gaan en hun kaarten slijten "omdat er wat tussen gekomen is".

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 07-07-2009 17:53 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 17:50 schreef Judge M. het volgende:
Waarom zou je er uberhaupt al eentje gekocht hebben dan? Ik moet toch erg hard grinniken om de mensen die nu "zomaar spontaan ineens" niet meer naar Wacken gaan en hun kaarten slijten "omdat er wat tussen gekomen is".

Vorig jaar om deze tijd was er bijna niet meer aan te komen. Nu raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt.

Bareuh...

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-07-2009 17:57 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik moet vooral hard grinniken om de azijnpissers die nog steeds niet (willen) snappen dat Wacken vooral een duits festival is en dat dit voor duitse maatstaven een prima line-up is.

Dat half Europa het onderhand als 'hun' feestje ziet en van mening is dat de line-up daarop dient te worden aangepast zegt meer over dat deel van de bezoekers dan over de programmering van Wacken.

Ik ga me in elk geval wel weer vermaken daar.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 07-07-2009 17:59 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

eh ik ben vanaf 2002 trouw gegaan, maar vind deze line-up gewoon kut, mag toch?
En ben een beetje uitgekeken op mega festivals..

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 07-07-2009 19:04 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik had de vorige twee jaren elke keer een kaartje, maar heb ze toen telkens op het laatste moment toch verkocht.

Dit jaar gaat dat niet gebeuren, daarvoor heb ik er teveel zin in!

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-07-2009 19:09 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Komt er iig 1 Nederlander waar Papillonneke en ik een biertje mee kunnen pakken in de biergarten.

Ik was al bang dat we helemaal alleen zouden zijn.

Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 07-07-2009 20:36 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

quote:
Op 7 juli 2009 19:09 schreef XXL het volgende:
Komt er iig 1 Nederlander waar Papillonneke en ik een biertje mee kunnen pakken in de biergarten.

Ik was al bang dat we helemaal alleen zouden zijn.

Tel daar nog maar een paar bij op, want we komen met een busje vol!

ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 07-07-2009 21:52 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

en wij met een paar busjes vol

Ondanks een iet wat tegenvallende line up toch genoeg vette bands hoor... en natuurlijk weer genoeg te beleven aan dolle bierspelletjes met duitsers

EvilPete
Embodimetal
Usericon van EvilPete
Posted 07-07-2009 23:05 by EvilPete Wijzig reactieProfiel van EvilPeteQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

line up kut of niet, ik ga toch wel haha. En bier zal er vloeien!!

maar voor de geinteresseerd, ik heb nog 2 kaarten in de aanbieding. 1 wegens toch maar niet gaan en 1 vanwege dat werk het toch maar niet toe laat. Stuur me maar ff een berichtje als geinteresseerd...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 08-07-2009 14:47 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dus na afwezigheid vorig jaar nu toch maar wel weer heen?
Gaan we er een paar drinken!

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-07-2009 15:58 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 16:40 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ook al zijn er maar een paar bands die ik echt MOET zien, zo beroerd is de line-up echt niet.

Maar ja, mensen klagen nogal graag dus ik begrijp het wel...........

Zeer goeie lineup wat mij betreft
Ik snap de klachten ook niet.

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-07-2009 16:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2009 16:42 schreef Helnorsk het volgende:
Nou, ik ben bepaald geen zeikerd over concerten/festivals, aangezien ik toch meestal overal wel heen probeer te gaan, maar ik vind deze editie van wacken echf tegenvallen. Voor een jubileum editie, die gelijk uitverkocht is, valt de line-up tegen door de weinig verrassende bands, die iedereen waarschijnlijk al 20 keer gezien heeft.

En welke bands die gloednieuw zijn en nooit daar gespeeld hebben en die voor een jubileum goed genoeg zijn, zou jij dan programmeren?
Ik vraag het me echt af.

Het aantal grote blijvers in de laatste 10 jaar is uberhaupt al veel lager dan dat van de jaren 70/80/90

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

EvilPete
Embodimetal
Usericon van EvilPete
Posted 08-07-2009 16:04 by EvilPete Wijzig reactieProfiel van EvilPeteQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.nu

quote:
Op 8 juli 2009 14:47 schreef Regeer het volgende:

een paar? jaaaah! veel is ook goed

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-07-2009 16:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 14:47 schreef Regeer het volgende:
Cool dat je er ook bent

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2009 17:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 16:02 schreef Argus het volgende:
En welke bands die gloednieuw zijn en nooit daar gespeeld hebben en die voor een jubileum goed genoeg zijn, zou jij dan programmeren?
Ik vraag het me echt af.

Die vraag zou ik zelfs aan alle afhakers stellen.

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 08-07-2009 18:47 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

Godverdegodver wat heb ik hier een zin in, hoef maar een stuk of 8 bands ECHT te zien, met name Nevermore

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2009 19:14 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dus veel tijd om te zuipen en te heerschen bij Mambo Kurt in de biergarten.

Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com