|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Deze is verkocht, maar er is er nog een in de aanbieding :-). Ook voor 100 euro via collision@online.nl. |
|
quote: Sorry, deze keer weet ik niemand. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
wat een beroerde line-up.. ben bang dat vorig jaar mijn laatste wacken is geweest, als ze hierna zo door blijven gaan |
|
Ook al zijn er maar een paar bands die ik echt MOET zien, zo beroerd is de line-up echt niet. Maar ja, mensen klagen nogal graag dus ik begrijp het wel........... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nou, ik ben bepaald geen zeikerd over concerten/festivals, aangezien ik toch meestal overal wel heen probeer te gaan, maar ik vind deze editie van wacken echf tegenvallen. Voor een jubileum editie, die gelijk uitverkocht is, valt de line-up tegen door de weinig verrassende bands, die iedereen waarschijnlijk al 20 keer gezien heeft. Als ik een kaartje had, had ik hem echt verkocht. |
|
Mwa, als je van niet al te lompe metal houdt, kan ik me voorstellen dat je dit wel trekt maar veel mensen die hier klagen, zien liever wat hardere bands volgens mij. Ik iig wel. edit: naast dat ik 2x Wacken het wel gezien had en m'n geld liever terug wilde [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 07-07-2009 16:43] Je moeder. |
|
ja, denk dat ik in het algemeen ook wel een beetje wacken moe ben..ik ga volgend jaar liever weer eens naar party-san, of een keer naar deathfeast |
|
quote:Waarom zou je er uberhaupt al eentje gekocht hebben dan? Ik moet toch erg hard grinniken om de mensen die nu "zomaar spontaan ineens" niet meer naar Wacken gaan en hun kaarten slijten "omdat er wat tussen gekomen is". |
|
quote: Vorig jaar om deze tijd was er bijna niet meer aan te komen. Nu raken ze ze aan de straatstenen niet kwijt. Bareuh... |
|
Ik moet vooral hard grinniken om de azijnpissers die nog steeds niet (willen) snappen dat Wacken vooral een duits festival is en dat dit voor duitse maatstaven een prima line-up is. Dat half Europa het onderhand als 'hun' feestje ziet en van mening is dat de line-up daarop dient te worden aangepast zegt meer over dat deel van de bezoekers dan over de programmering van Wacken. Ik ga me in elk geval wel weer vermaken daar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
eh ik ben vanaf 2002 trouw gegaan, maar vind deze line-up gewoon kut, mag toch? En ben een beetje uitgekeken op mega festivals.. |
|
Ik had de vorige twee jaren elke keer een kaartje, maar heb ze toen telkens op het laatste moment toch verkocht. Dit jaar gaat dat niet gebeuren, daarvoor heb ik er teveel zin in! |
|
Komt er iig 1 Nederlander waar Papillonneke en ik een biertje mee kunnen pakken in de biergarten. Ik was al bang dat we helemaal alleen zouden zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tel daar nog maar een paar bij op, want we komen met een busje vol! |
|
en wij met een paar busjes vol Ondanks een iet wat tegenvallende line up toch genoeg vette bands hoor... en natuurlijk weer genoeg te beleven aan dolle bierspelletjes met duitsers |
|
line up kut of niet, ik ga toch wel haha. En bier zal er vloeien!! maar voor de geinteresseerd, ik heb nog 2 kaarten in de aanbieding. 1 wegens toch maar niet gaan en 1 vanwege dat werk het toch maar niet toe laat. Stuur me maar ff een berichtje als geinteresseerd... |
|
Dus na afwezigheid vorig jaar nu toch maar wel weer heen? Gaan we er een paar drinken! |
|
quote: Zeer goeie lineup wat mij betreft Ik snap de klachten ook niet. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En welke bands die gloednieuw zijn en nooit daar gespeeld hebben en die voor een jubileum goed genoeg zijn, zou jij dan programmeren? Ik vraag het me echt af. Het aantal grote blijvers in de laatste 10 jaar is uberhaupt al veel lager dan dat van de jaren 70/80/90 Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: een paar? jaaaah! veel is ook goed |
|
quote:Cool dat je er ook bent Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Die vraag zou ik zelfs aan alle afhakers stellen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Godverdegodver wat heb ik hier een zin in, hoef maar een stuk of 8 bands ECHT te zien, met name Nevermore |
|
Dus veel tijd om te zuipen en te heerschen bij Mambo Kurt in de biergarten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |