|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig, tickets reeds gearriveerd! No passion no life |
|
Na een opwelling afgelopen nacht hebben wij ook 2 kaartjes in de bestelling lopen. Nu alleen nog even kijken hoe we er gaan komen (en vrij gaan krijgen) Iemand nog bezig met een posse samenstelling? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ik verbreek traditie... sinds 2002 komend jaar geen Wacken meer voor mij, afgelopen jaar was het werkelijkwaar TE druk in mijn opzicht. Nou hopen dat ik niet gruwelijk veel spijt ga krijgen van deze beslissing. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
woest! Fuck the world and fuck you |
|
quote: woester, verwoest How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Hmmm, ik had eigenlijk wel verwacht dat ze met kerst een grote naam bekend zouden maken als 'kerstkado', maar er zijn nog steeds niet echt veel namen bekend, en al zeker geen publiekstrekkers. Maar er zijn nog niet eens meer 10.000 kaarten beschikbaar (Dan zijn er volgens mij al +/- 50.000 verkocht). Maar ik zal sowieso wel weer aanwezig zijn. |
|
quote: Je vraagt je af waarom er zoveel kaarten zijn verkocht terwijl je zelf het antwoord geeft? Boeiender |
|
quote: Nou same here, Gisteren besloten dat we liever echt met vakantie gaan. De meeste tripjes zijn ook niet bepaald gratis, en vorig jaar was het wel heel gezellig maar toch wel zo druk, dat het een beetje teveel van t goede was. Ik geloof dat ik een beetje burgelijk begin te klinken zo. Daarnaastr moet je eignelijk nu ook al wel bestellen, anders ben je telaat. En dat vind ik wel erg vroeg. [Dit bericht is gewijzigd door Jolijn op 27-12-2008 19:48] |
|
Ik heb kaartje 45790 ofzo dus gaat inderdaad best wel snel. Nu hopen dat er nog wat mooie namen bekend worden gemaakt want tot nu toe vind ik het niks, maar zal vast wel goedkomen... |
|
Beetje DrDoom hier en daar.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Zou ik niet vervelend vinden |
|
Heb me kaartje al n tijdje maar er moeten echt betere bands tussen komen anders verkoop ik me kaartje. |
|
Ben nog niet echt overtuigd door de line-up, eerlijk gezegd. Twijfelgevalletje; het is wel relaxed om een paar dagen festival te hangen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
de headliners van dit jaar moeten het gaan maken denk ik, ik geloof dat AC/DC en Metallica komen.... voor de rest is de lineup net zoals voor gaande jaren... iedere keer het zelfde. How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
Metallica bedank ik voor; AC/DC hoef ik ook niet echt live te zien. Hmm. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En waarom denk je dit ? |
|
SOLD OUT! |
|
quote: Dus.. En uiteraard hebben alleen de ubertrue metalheads een kaartje |
|
Hellfest met tot nu toe nog een 34324873287x betere line-up verkoopt niet uit en dit festival met een 34324873287x mindere line-up verkoopt al uit voor het einde van het jaar(Goh wel de laatste dag) |
|
quote:Ik moet jou ook echt alles uitleggen he Het gaat niet om de line-up, het gaat erom dat je ubertrue bent als je naar Wacken gaat |
|
quote: Dat snap ik Daarom ga ik weer ubertrue naar Tellsellfest. Geen Duitsers+geen drukte. Helaas wel stinkende Fransozen. |
|
quote:En een maffe Eindhovenaar zoals het er nu naar uitziet |
|
quote:goed bezig-->>Hellfest Topic |
|
quote: En een dikke Utrechter. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |